Vasiel
Legacy Member
Hallo ,
Ik zou graag farcry ruilen tegen een ander spel voor de xbox
De cd is zonder krassen en mss 3 x bespeeld , maar het is niets voor mij .
Het doosje klikt alleen langs de onderkant niet meer dicht , het stukje is afgebroken . Maar dat was zo al toen ik het kocht in de bart smit .
Mvg ,
Ik zou graag farcry ruilen tegen een ander spel voor de xbox
De cd is zonder krassen en mss 3 x bespeeld , maar het is niets voor mij .
Het doosje klikt alleen langs de onderkant niet meer dicht , het stukje is afgebroken . Maar dat was zo al toen ik het kocht in de bart smit .
Mvg ,





