Archief - [X360] TK/TR Saints Row

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bogy

Legacy Member
ow ... sorry, ik had de topic verloren uit het oog ...

mijn bod was nog zeker geldig ...

als je me een pm stuurt met je rekeninggegevens stort ik het geld vandaag nog.

.TiTipower

Legacy Member
uuh gy hebt toch ni het minimumbod gedaan? ik wel. Ik bied 30excl. dus das 35€ in totaal met verzendingskoste. ( hebt ge zelf gezegd)
En gy betaald ma 32€ incl.

da klopt hier ni eh!

Evil Force

Legacy Member
Misschien bedoelde hij hiermee
.:Buanhop:. zei:
als bogy niet meer reageert
is het direct voor u voor 35 euro

dat als Bogiy niet reageert (en dus geen hoger bod doet) dat het dan voor jou is.
In dit geval is het voor jou, aangezien Bogy niet hoger heeft geboden.
Hopelijk heb ik gelijk. ;)

.:Buanhop:.

Legacy Member
idd,
dat bedoel ik ook

ik zeg "als je 35 betaald is het direct voor jou"
daarmee wil ik niet zegge da ge 5 euro verzendingskoste moet betalen he :)

.TiTipower

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
idd,
dat bedoel ik ook

ik zeg "als je 35 betaald is het direct voor jou"
daarmee wil ik niet zegge da ge 5 euro verzendingskoste moet betalen he :)

ok, 35 incl. dan is cva :)

als ge mij PM stuurt kan ik vandaag nog da geld storte.

.TiTipower

Legacy Member
Wanneer sluit ge af? dan moet ik hier ni den hele tijd zitte wachte ;)

.:Buanhop:.

Legacy Member
om 20h :)

daarna geef ik je men info via pm :) (zie dat ie niet vol zit :))

bogy

Legacy Member
ik bied 35 excl ... dus 37 incl


edit: maar goe dat de notifications terug werken, anders viste ik er weer naast

.TiTipower

Legacy Member
hoger ga ik ni als 35€ voor een game die al eve uit is.. ik zoek wel iemand anders

.:Buanhop:.

Legacy Member
jop

ik lees hierjuist dat het beschadigd aangekomen is?

Is de dvd dan nog ok?

zat nogtans in bubbelenveloppe van de post :s

.:Buanhop:.

Legacy Member
kan ik de post da niet aanklagen wegens het schenden van onroerende goederen ofzo?

heb foto genome die hierboven ergens in men post staat :s

.TiTipower

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
kan ik de post da niet aanklagen wegens het schenden van onroerende goederen ofzo?

heb foto genome die hierboven ergens in men post staat :s

nee, dan had ge het in een doos moete opsturen. In een enveloppe loopt ge altijd risico dat het goed beschadigd wordt.

bogy

Legacy Member
mjah, ik heb zelf ook al games verstuurd, en altijd in die postpac enveloppen...

nooit schade gehad, of moeten horen dat er iets kapot was ...

mor 't kan nu eenmaal gebeuren éh

'k zal't straks wel oversteken in een dooske van de originele xbox :d

.TiTipower

Legacy Member
bogy zei:
mjah, ik heb zelf ook al games verstuurd, en altijd in die postpac enveloppen...

nooit schade gehad, of moeten horen dat er iets kapot was ...

mor 't kan nu eenmaal gebeuren éh

'k zal't straks wel oversteken in een dooske van de originele xbox :d

Amai , ne kameraad van mij werkt bij de post, ma met die enveloppe smijte ze gewoon zenne :p

.:Buanhop:.

Legacy Member
mja een doos
das 3.70 euro verzendingskoste
ipv die enveloppe vo 1.25 en 92cent verzendingskoste

mja tis gebeurd e (weer een les bij geleerd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan