Archief - [X360] TK/TR: Rainbow Six Vegas en Over G Fighters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
Ik verkoop of ruil dus volgende 2 games:

Rainbow Six Vegas (was normaal verkocht, maar heb nog steeds niets ontvangen)

en

Over G Fighters

Liefst ruilen, maar worden ook verkocht bij een goed bod.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Alvast genoteerd.
Maar ik had toch nog graag 35€ gehad of geruild met een ander recente game.
Ik houd het nog even open.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Ik zoek dus nog:

X360: Lost Planet, Arcade Unplugged, Burnout Revenge, Bomberman Act Zero, Cars, GRAW, N3, Star Trek Legacy, Sonic The Hedgehog, Battlefield 2

PS2: Bully (fuck die andere naam), Ace Combat Belkan War, Commandos Strike Force, Driver Parallel Lines, MK Armaggedon, Okami, Sega Megadrive Collection, True Crime NYC, Viewtiful Joe, Resident Evil 4

vegeta

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik zoek dus nog:

X360: Lost Planet, Arcade Unplugged, Burnout Revenge, Bomberman Act Zero, Cars, GRAW, N3, Star Trek Legacy, Sonic The Hedgehog, Battlefield 2

PS2: Bully (fuck die andere naam), Ace Combat Belkan War, Commandos Strike Force, Driver Parallel Lines, MK Armaggedon, Okami, Sega Megadrive Collection, True Crime NYC, Viewtiful Joe, Resident Evil 4

Ik heb BF2:MC :) + hoeveel opleg?

moeder_theresa

Legacy Member
Dan zal je wel een redelijke opleg mogen geven.
Je ziet maar.

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
@PRO EVO GAMER 6 no offence ze.. ma ge moet nie in elke topic gaan bieden, je hebt bij mij de meeneemprijs geboden en nu ga je ergens anders gaan bieden?
Indien het al op enkele euro's gesteld is bij sommige mensen.. laat dan maar gerust dan laat ik het spel wel nog even staan.

sorry moeder theresa..

BCF-Gamer-23

Legacy Member
omdat ik liever zou afspreken dan het opgestuurd te krijgen

moeder_theresa

Legacy Member
Vegeta -> deal! ik stuur je mijn gegevens door.

Enkel Over G Fighters blijft nog over.
Mag verkocht worden of ruilen tegen PS2/X360 spel.

Grtz

Machin3$h0t

Legacy Member
Euhh, ik heb het afgesproken bedrag, 35€ overgeplaatst.
Ik verw8 het spel deze week.

Enneuhh dat je niet te goei ingelicht bent is te wijten aan het feit dat je pm box vol is!!!!!!!!!!!

moeder_theresa

Legacy Member
Nie zagen he makker, als jij 2 weken wacht met betalen, kan ik daar niets aan doen.
Je spel is trouwens al een tijdje geleden, samen met nog 2 andere versies van RB6V, verstuurd.
De andere personen hebben hun games al ontvangen, dus normaal gezien zou jij je spel ook al moeten hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan