@ evil force en ns boy, thx voor de steun maar dit hoefde niet, meestal lokken zulke "steunbetuigingen" flamereacties uit, net zoals nu.
Jullie hebben misschien wel gelijk, maar ja. Het is niet zoals het boekje zullen we maar zeggen.
@pimpieboy, sorry hoor, maar ik heb echt geen enkele pm van u ontvangen met u adres en met een bevestiging van betaling.
Ik stuur u om te beginnen een pm met betalingsgegevens, met de vraag om 15 + 1,56€ te storten op mijn rekening.
U reageert niet op die pm, u reageert enkel in het topic, met een comment, "eh kerel, mijn bod was wel 15€ inclu, ik dacht dat dit wel duidelijk was"
Wel, dit was niet duidelijk, u gaf niet aan of dit inclu of exclu was, ik zei eerder dat het wel 15€ waard was, u zegt, inderdaad, ik wil daar wel 15€ aan geven.
Maar als achteraf blijkt dat u bod 15€ inclu was, dat betekent automatish dat het voor u minder dan 15€ waard was (maw maar 13,44€

terwijl u eerderaangaf dat het spel wel 15€waard was.
Soit, dat is gewoon een misverstand.
Ik pm u daarop met de mededeling dat 15€ inclusief goed is voor mij. En ik vraag u nogmaals eens achter uw adres.
Ik krijg géén reactie.
Dan stuur ik nog een pm met de vraag of u de betaling al gedaan heeft, en zoja een adres.
U reageert nog steeds niet.
Dan komt antigon (is de naam juist?

) af met een bod van 15€ afgehaald, wat zeer gemakkelijk is voor mij.
Dus ik zeg, akkoord, want pimpieboy laat niets van zich weten, ik weet niet eens of hij het spel nog wel wilt en of hij wel een betaling heeft gedaan.
Dus ik stuur een pm naar pimpieboy om te zeggen dat de deal (als er al een deal was) niet doorgaat, dat er iemand anders met een aantrekkelijker bod was.
Want u heeft mij nooit per pm BEVESTIGD van de aankoop, nog in het topic, waar u gewoon zei dat uw bod 15€ inclu was.
Dan kan u opeens wél antwoorden op mijn pm waar u me beschuldigd van allerhande bullshit.
Ik snap niet van waar dit allemaal komt.
Dit is het enige dat ik van u heb gekregen...
pimpieboy zei:
-Draco- zei:
Aangezien je toch niets van je laat horen mag je het laten, iemand komt het ophalen voor 15€...
Dus jah...
das BS dak niets laat horen ik heb u gegevens en heb overgeschreve dus kom niet met diene zever af als ge wilt