Archief - [X360] [TK/TR] meerdere games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Divian

Legacy Member
Deze mogen mogelijk weg indien het bod me aanstaat...
reden: 1000 Gamerpoints en/of uitgespeeld.

uitstekende, krasvrije staat en non-classic!

- NBA LIVE 2006 (X360)
- Blazing Angels (X360)
- Tomb Raider: Legend (X360)


meerdere combinaties mogelijk (enkel xbox360 stuff)...
interesse in: King Kong, fear, Fight night round 3, Testdrive unlimited, crackdown, lost planet, bullet witch, ... (voorstellen mogelijk)

Ik behoud me het recht af te zien van ruil en verkoop, indien iets me niet bevalt. Directe kennissen krijgen voorrang alsook personen met wie ik eerder correcte deals gehad heb... Alles wordt hier vermeld en aangekondigd.

pieterm

Legacy Member
NBA Live 2006 of Tomb Raider: Legend ruilen tegen FIFA 06: Road to FIFA World Cup (X360)?

Divian

Legacy Member
pieterm zei:
NBA Live 2006 of Tomb Raider: Legend ruilen tegen FIFA 06: Road to FIFA World Cup (X360)?
Ben niet echt een voetbal fan... Toevallig geen king kong, prey of fight night round 3 ofzo?

Divian

Legacy Member
William-GS: veel te weinig, niks te ruil?
Duc1n0: Ik dacht aan €20-25 voor Blazing Angels.

ruilen heeft mogelijke voorrang, staat ook in andere threads te ruil...

Divian

Legacy Member
williams-GS zei:
aan hoeveel had je dan gedacht?

Mvg,

Williams GS
Graag had ik geruild tegen een ander game. Indien niet mogelijk, €30incl. dacht ik .

Divian

Legacy Member
williams-GS: Was me er niet bewust van. Zal wel classic zijn dan zeker? Enfin, ik heb er destijds heel wat meer voor neergeteld, en geef voorkeur aan ruil. Het is iedere euro waard ;-)

Garfield007: Geen interesse in Chromehounds, niet mijn kinda game, niks anders te ruil?

Divian

Legacy Member
garfield007 zei:
kem hitman: blood money ook nog
DEAL (tomb raider (X360) tegenover Hitman Blood Money (X360))! stuur maar je gegevens via PM, dan wisselen we die games uit...

Divian

Legacy Member
voornamelijk gezocht:
King Kong, condemned, COD2, fear, crackdown, lost planet, bullet witch, ... (voorstellen mogelijk)

Divian

Legacy Member
Garfield: De trade is aangekomen (+1 Itrade), check je Itrade!!
Duc1n0, heb besloten om Blazing Angels zelf te houden. King Kong heb ik intussen min of meer. Nba Live 06 is nog steeds te ruil!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan