Dominion
Legacy Member
Ik verkoop dus bovenstaande titel. Dit spelleken is voor de Xbox360 en is volledig nieuw, dus in gesloten verpakking. Het game is nog maar een kleine maand op de markt. Reden dat ik het verkoop, ik heb het namelijk gewonnen.
Dus:
Dead or Alive Xtreme 2
Prijs: 30 € ex verzendingskosten(2 €).
De winkelprijs is ongeveer het dubbele: 60 €
Mensen kunnen PM'n of hier een postje nalaten
.
Cheerz
Dus:
Dead or Alive Xtreme 2
Prijs: 30 € ex verzendingskosten(2 €).
De winkelprijs is ongeveer het dubbele: 60 €
Mensen kunnen PM'n of hier een postje nalaten
.Cheerz