Fuji1337 zei:
Had eerst deal met the emperor maar hij antwoorde 3dagen niet op emails van mij. Dus heb ik de deal met TheLeech afgerond.
Toch vreemd de 27 stuur je me een PM
"Je hebt de bieding gewonnen. Wanneer kunnen we deze afhandelen?
Mvg "
De 28ste zit je nog te ruilen tegen een PSP.
En de 29ste verkoop je hem voor 300euro.
Lijkt me toch maar allemaal raar en dan kom je mij zeggen dat ik niet reageer???????????