Archief - [X360] [TK] Xbox 360 Premium + Extra Controller + VGA kabel (1 Week oud!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sy7ph

Legacy Member
Op 14/03 heb ik deze aangekocht.
Ik heb factuur/doos nog.
2 jaar garantie.
Ik doe hem weg omdat ik er meer van verwacht had.

Hij is uiteraard perfect inorde zoals nieuw.

Xbox 360 console
2 x draadloze controller
20 GB harde schijf
headset
ethernetkabel
component HD-kabel met SCART-adapter
vga kabel
handleiding


Ik doe hem alleen weg als ik het bod goed vind.

Sy7ph

Legacy Member
firewulf1 zei:
kunt ge brengen ?

grtz

Voor 350 zie ik dat moeilijk zitten.
Als ge 385 wilt geven breng ik hem dit weekend nog, op voorbehoud dat niemand een beter/afhaal bod doet.

Fir3wulf

Legacy Member
Sy7ph zei:
Voor 350 zie ik dat moeilijk zitten.
Als ge 385 wilt geven breng ik hem dit weekend nog, op voorbehoud dat niemand een beter/afhaal bod doet.

Ok, ik waag me aan da bod, onder voorbehoud dat ik nog een beter bod van iemand krijg. Ik laat morge nog iets weten.

Fir3wulf

Legacy Member
da komt dik in orde :)

Je kunt nog kiezen of je brengt naar tongerlo/westerlo of geel. (wa voor jou het minst ver is)

grtz

Fir3wulf

Legacy Member
Hey ik heb juist per pm een deal gekregen voor een premium pack voor €300. Ik ga deze deal dan afzeggen, hopelijk nog op tijd?

Sy7ph

Legacy Member
firewulf1 zei:
Hey ik heb juist per pm een deal gekregen voor een premium pack voor €300. Ik ga deze deal dan afzeggen, hopelijk nog op tijd?

Ja, ge ziet maar. Had hem net mooi ingepakt :) .

Metalheart

Legacy Member
Geeft die VGA kabel mooi beeld op LCD monitor ?
Vergelijkbaar met PC games of is de kwaliteit minder ?

Sy7ph

Legacy Member
Metalheart zei:
Geeft die VGA kabel mooi beeld op LCD monitor ?
Vergelijkbaar met PC games of is de kwaliteit minder ?

Zelfde als op pc. Ik heb ermee gespeeld op 1920x1200 op 24inch monitor.

Fir3wulf

Legacy Member
ja ik zie nog wel, mocht het mislopen houd dan mijn bod nog in het achterhoofd.
naturlijk als je kunt verkopen doede ma he :)

edit, wa vraagde btw voor 1 draadloze controller en VGA kabel ?

Sy7ph

Legacy Member
Goh, kweet niet goed. khad liever alles in 1x verkocht.
Moest ik een koper vinden die die vga kabel en extra controller niet wil hebben zal ik het laten weten.

Anjooh

Legacy Member
Ook interesse in 1 draadloze controller, eventueel vanavond nog afgehaald

morb

Legacy Member
doe je die advanced scart cable ook apart weg? (scart cable voor gewone tv's dus?)

* Kheb zo een HD kabel maar weet niet als die advanced scart cable mij beter beeld gaat geven voor op gewone tv's?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan