Archief - [X360] [TK] X360 Premium pack + hoop games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
het betreft dus een premium pack met 1 controller en een oplaadbare batterij voor de controller
allemaal officiele Microsoft producten, geen enkel game is een promo of budget versie
allen compleet en in zeer goede staat
factuur + dozen en handleidingen zitten er allemaal bij
altijd perfect onderhouden en nooit problemen met gehad
aangekocht in Game Mania op 17/11/06 dus juist nog anderhalf jaar garantie

games:
Gears of War (SE)
Crackdown
Lost Planet
Oblivion
Call of Duty2
GRAW
PGR3
King Kong
Dead Rising(vergeten bij te vermelden)


en nog een Live account met natuurlijk een headset en de games Worms, Robotron, Alien hominid HD, en UNO dat nog tot 18/11/07 geldig is

AzZ_KiKr

Legacy Member
rchtprijs/meeneemrpijs?

alvast startbodje van 210 voor xbox met gears of war en lost planet

Koonut

Legacy Member
richtprijs is ong. gericht na iets meer dan de helft vd winkelwaarde, ga sowieso ook eerst ff uitkijken voor ganse pakketverkoop dus wacht nog even met kleinere pakketen voor te stellen
kan ook enkel worden opgehaald, geen optie tot leveren

stijn87

Legacy Member
Kan je eventueel volgende week donderdag of vrijdag tot in station Gent-Sintpieters geraken?

Koonut

Legacy Member
stijn87 zei:
Kan je eventueel volgende week donderdag of vrijdag tot in station Gent-Sintpieters geraken?

mits er op voorhand eventueel word betaald, ik woon overigens nog geen 10minuten met de tram van het station, kunt ge de console ook uitgebreid uittesten als je wilt

Koonut

Legacy Member
moest je langskomen? of bedoel je als ik naar het station kom? want dat doe ik sowieso niet zonder voorschot hoor
en gelieve ook eerst een bod uit te brengen aub ;)

Koonut

Legacy Member
350€ is al een goed beginbod, wil er sowieso minstens 400€ tho en levering komt zoals'k al heb gezegd enkel met een voorschot
game die ik trouwens was vergeten te vermelden: DEAD RISING
meeneemprijs = 450€ afgehaald

Koonut

Legacy Member
ik laat het nog tot komende woensdag open, is er tegen dan geen beter bod dan is hij voor 400 van u

stijn87

Legacy Member
Maar ik kan alleen te donderdag of vrijdag komen afhalen aan het station, dus dan weet ik wel niet of dat voorschot eventueel op tijd op je rekening zou staan

Koonut

Legacy Member
Maar ik kan alleen te donderdag of vrijdag komen afhalen aan het station, dus dan weet ik wel niet of dat voorschot eventueel op tijd op je rekening zou staan
mjah vrijdag zou ik eventueel wel kunnen(zonder die voorschot) rond hoe laat zou dat voor u dan gaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan