Archief - [X360] [TK] Viva Pinata

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elfish

Legacy Member
Viva Pinata Limited Edition

meeneemprijs = €40

Gaat weg omda'k het beu ben.
Ruilen doe ik niet tenzij tegen Lost Planet Limited Edition.

Yasutoko

Legacy Member
Ter Info

Iedere versie is normaal ook NL als het in belgië gekocht is, je hoeft gewoon je taal van je Xbox naar nederlands zetten ( of was het nu land naar nederland.. forgot .. )

Barbeet

Legacy Member
Huh versta niet wat je wilt bedoelen.
Alle games zijn in het engels , bepaalde maar in het nederlands , EA heeft meestal altijd een menu met taalkeuze.Het is niet omdat je xbox in het nederlands staat dat dan ook het game in het nederlands zal zijn.langs de andere kant zou da wel niet slecht zijn dat microsoft een vertaal systeem in hun nieuwe xbox stopt.

Greetz

.TiTipower

Legacy Member
Yasutoko zei:
Ter Info

Iedere versie is normaal ook NL als het in belgië gekocht is, je hoeft gewoon je taal van je Xbox naar nederlands zetten ( of was het nu land naar nederland.. forgot .. )

landinstelling op nederland zette :) is een beetje dom gemaakt wel

Elfish

Legacy Member
Yasutoko je hebt nog gelijk ook, ik dacht dat dit spel enkel in 't engels was.
Juist ff getest en idd alles is nu in het NL bij Viva Pinata.
Waarom zetten ze die taalkeuze dan niet gewoon in het spel zelf, da's toch praktischer.
Het is dus de nederlandse versie, 't staat zelfs op 't kaftje vermeld.

Yasutoko

Legacy Member
TeKnO zei:
Yasutoko je hebt nog gelijk ook, ik dacht dat dit spel enkel in 't engels was.
Juist ff getest en idd alles is nu in het NL bij Viva Pinata.
Waarom zetten ze die taalkeuze dan niet gewoon in het spel zelf, da's toch praktischer.
Het is dus de nederlandse versie, 't staat zelfs op 't kaftje vermeld.

Waarom ze het niet in een handig lijstje hebben gezet bij taalkeuze, weet ik niet...Het zou idd handiger zijn, maar het kan wel degelijk in het nederlands..

Dit kan je altijd blijven afvragen ofcourse van ' waarom hebben ze dit gedaan ' , maar het is natuurlijk wel gemakkelijker om doodgewoon 1x uw taalkeuze te kiezen & altijd dan verder blijven in die taalkeuze, dan telkens keer opnieuw die taal te gaan zoeken & kiezen ( spaart je 20 sec. uit ongeveer aan keuze & laad tijden.. ) ... 20sec. is echt bitter weinig.. ach, die dev's van tegenwoordig :p, maar anyway, je weet nu toch dat het kan hé :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan