Archief - [X360] [TK] Viva Piñata Coll. Ed. vanaf 1 €

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kzentekiket

Legacy Member
Heb gisteren op dit forum pakketje games gekocht van PSP.

Waaronder Viva Piñata Collectors Edition
http://www.entertainmentwise.com/art...5266_vivap.jpg


Heb em vandaag even gespeeld, maar de game kan mij ni boeien dus mag em weg.
Max 20 min. in m'n X360 gezeten.


Bieden vanaf 1 eur. (beetje volgens Ebay)

Opbieden gebeurt met minimum opleg van 1 eur en een maximum van 2 eur.




Veiling loopt af Vrijdagavond 22u00 MET het principe van 10 minuten na het laatste bod.

Edit: Stond een uurtje hiervoor ook op GUNK en Xpower. Welliswaar niet in veilingsvorm. Ben maar achteraf op dit idee gekomen




VIVA PINATA COLL. ED. Bevat volgende Extra's:


In plaats van één schijfje zullen er twee schijfjes in de verpakking zitten met natuurlijk veel extra's.

Op het tweede schijfje staan vooral veel demo's. Van de volgende spellen staan een demo op de DVD:

* LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
* Frogger
* Time Pilot
* Marble Blast

Eerder werd al bekend gemaakt dat er een serie tekenfilms rond Viva Piñata zal verschijnen. Op de DVD zal naast de vele demo's ook nog eens één aflevering staan, zodat je kennis kunt maken met de serie.


Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/v...-versie-van-Viva-Piata-bevat-veel-extras.html

Berepoot

Legacy Member
€24 of als je wilt wil ik ook altijd ruilen.
Ik zou graag men saints row ruilen tegen viva pinata

kzentekiket

Legacy Member
ns boy zei:
3 euro wanneer sluit ge af :p

Vrijdagavond 22u00 dus OF wanneer iemand "Nu Kopen" prijs van 50 eur biedt. Staat in eerste Post




VIVA PINATA COLL. ED. Bevat volgende Extra's:

In plaats van één schijfje zullen er twee schijfjes in de verpakking zitten met natuurlijk veel extra's.

Op het tweede schijfje staan vooral veel demo's. Van de volgende spellen staan een demo op de DVD:

* LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
* Frogger
* Time Pilot
* Marble Blast

Eerder werd al bekend gemaakt dat er een serie tekenfilms rond Viva Piñata zal verschijnen. Op de DVD zal naast de vele demo's ook nog eens één aflevering staan, zodat je kennis kunt maken met de serie.


Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/v...-versie-van-Viva-Piata-bevat-veel-extras.html
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan