Archief - [x360] [tk] Vele Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

durchgefallen

Legacy Member
ridge racer 6 20€ incl

Is meer dan het gemiddelde per spel dat bizi biedt maar de kans dat je ze allemaal gaat kwijtgeraken door los te verkopen is natuurlijk klein. Je ziet maar wat je ermee doet

-Draco-

Legacy Member
als je ze op ebay zet geraak je ze wel kwijt hoor.
En voor de spellen die nieuw nog 70€ kosten, krijg je nog 20€ voor in de game mania. (die spellen koste nl. nog 55€ in occasie)


Afijn, div, wat over mijn bod?

10€ exclu voor farcry

boe

Legacy Member
Ik heb gisteren een PM gekregen, en heb mijn betaling voor chrome hounds / tomb raider en ridge racer 6 gedaan.

Zijn PM inbox zit wel vol, stomme forumlimiet (n), dus ik kan mijn bewijs van betaling even niet versturen.

BiZi

Legacy Member
boe zei:
Ik heb gisteren een PM gekregen, en heb mijn betaling voor chrome hounds / tomb raider en ridge racer 6 gedaan.

Zijn PM inbox zit wel vol, stomme forumlimiet (n), dus ik kan mijn bewijs van betaling even niet versturen.

Ah hij zit dus weer offtopic te verkopen? Die kerel is niet te schatten

divinity---

Legacy Member
BiZi zei:
Ah hij zit dus weer offtopic te verkopen? Die kerel is niet te schatten
wtf offtopic te verkopen? het was boe die het in pm vroeg hoor deam zeg ... denk voor je iets zegt

divinity---

Legacy Member
boe zei:
Ik heb gisteren een PM gekregen, en heb mijn betaling voor chrome hounds / tomb raider en ridge racer 6 gedaan.

Zijn PM inbox zit wel vol, stomme forumlimiet (n), dus ik kan mijn bewijs van betaling even niet versturen.
verkocht aan boe idd merci voor de vlotte betaling alvast

divinity---

Legacy Member
-Draco- zei:
als je ze op ebay zet geraak je ze wel kwijt hoor.
En voor de spellen die nieuw nog 70€ kosten, krijg je nog 20€ voor in de game mania. (die spellen koste nl. nog 55€ in occasie)


Afijn, div, wat over mijn bod?

10€ exclu voor farcry
te laag mss?...da denk ik ervan ..

BiZi

Legacy Member
Dus de pakketprijs voor alles gaat niet door? OF toch nog interesse? (mits aanpassing nu er al 3 games weg zijn)

divinity---

Legacy Member
BiZi zei:
Dus de pakketprijs voor alles gaat niet door? OF toch nog interesse? (mits aanpassing nu er al 3 games weg zijn)
kan er meer uithalen apart toch zunne toch merci

swatow

Legacy Member
doa4 en hitman ruilen tegen table tennis en fight night 3?
anders bied ik 30 euro excl. voor beide games tesamen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan