moeder_theresa
Legacy Member
Wegens weeral een deal die niet echt in orde komt, ga ik mijn games hier nog eens een keertje zetten.
Deze keer zet ik ze te koop. (tenzij die andere persoon toch nog voor morgenavond de deal wil doorzetten)
The Godfather, beginbod 20€
Splinter Cell Double Agent, beginbod 25€
Ik wil ze ook beide ruilen tegen Viva Pinata, Scarface, Rainbow Six Vegas of Sonic The Hegehog.
Vrijdagavond 22u sluit ik de thread, de hoogste bieder wint dan.
Grtz
Deze keer zet ik ze te koop. (tenzij die andere persoon toch nog voor morgenavond de deal wil doorzetten)
The Godfather, beginbod 20€
Splinter Cell Double Agent, beginbod 25€
Ik wil ze ook beide ruilen tegen Viva Pinata, Scarface, Rainbow Six Vegas of Sonic The Hegehog.
Vrijdagavond 22u sluit ik de thread, de hoogste bieder wint dan.
Grtz
