Archief - [X360] TK: Samurai Warriors 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Ik doe Samurai Warriors 2 van de hand, het game is in een perfecte staan en dus krasvrij.

Het spel speelt zich af in de Sengoku-Jidai, vrij vertaald als “eeuw van de strijdende provincies”. Zoals de vertaling al doet vermoeden staat deze middeleeuwse Japanse periode, die zich afspeelde tussen de 15e en de 17e eeuw, bekend om zijn gewelddadige en talrijke oorlogen tussen verscheidene krijgsheren. In Samurai Warriors 2 krijg je de controle over enkele van deze historisch figuren, in totaal zijn er 26 personages beschikbaar die echt hebben bestaan en een belangrijke rol hebben gespeeld in de Japanse geschiedenis.

Voor de echte fans van het hack'n slash genre of voor al wie geinteresseerd is in het middeleeuwse Japan :)

Het spel kan afgehaald worden in Ranst of eventueel afspreken in stad Antwerpen, verzending is natuurlijk ook een optie maar dan zijn de kosten voor de koper (iets van een 2,5€ denk ik). Gelieve wel te bieden exclusief BTW, graag had ik er zo'n 30€ van gekregen. Foto

Bokskangoeroe

Legacy Member
Ik vind er niets over terug in de regels van het forum dus laten we stellen dat het wel mag, heb trouwens nog promotial copy's hier te koop zien staan. Het spel is hetzelfde, alleen staat er een gele streep op de cover, daar heb je echt geen last van tijdens het spelen eh :p

de hamster

Legacy Member
"Samples , testexemplaren (hardware en software ) en ES produkten zijn NIET toegelaten."

raad eens onder welke categorie promotional copies vallen....

probleem met promocopy's is dat het disks zijn die door de uitgevers naar sites en dergelijke worden gestuurd als reviewmateriaal en dat ze logischer wijze natuurlijk niet graag zien dat daar handel mee gedreven wordt

moeder_theresa

Legacy Member
Nee, sorry, voor een promo copy geef ik niet meer dan 20€ inc.
Je kan ze nadien bijna niet verkocht krijgen.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Koop het dan niet om te verkopen maar om er zelf plezier aan te beleven :)

Anyhow, prijs van 30€ wordt verlaagd naar 25€... geen gelf voor een haast nieuwe game
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan