Di3t3r
Legacy Member
Hallo iedereen, vorige keer kreeg ik mijn las vegas veu de 360 niet verkocht nu hoop ik op beterschap, geen schrammetjes ofzo aan perfect staat, moet nu het liefst weg want men xbox is net kapot
cry: ) en ben van plan wat nds spellen te importeren
meeneemprijs: 42.50 euro!
MVG Dieter
cry: ) en ben van plan wat nds spellen te importerenmeeneemprijs: 42.50 euro!
MVG Dieter