Archief - [X360] [TK] Premium Pack + Game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soeman

Legacy Member
Te koop:

Console x360 Premium Pack

-hdd 20gig
-headset
-tv-aansluiting (componenten voor tv/hdtv)
-wireless controler

-garantiebewijs van game mania (Aankoopdatum 3/01/07 met 24m garantie, dus nog een dikke 22maand)

Foto's van het toestel op aanvraag: HIER

Toestel is in nieuwstaat, gaat weg wegens verloren van intresse, en aankoop psp en binnekort ps3. niet echt veel op gespeeld, als ik die gebruikte was het om muziek te beluisteren via de media center!
Doos van xbox vind ik mss nog ergens terug, ben ik niet helemaal zeker waar ik die gelegd heb.

Game dat ik er nog bij heb, is dead rising.

Alles gaat weg tesamen! Had richtprijs van 275eur in gedachten.
Biedingen onder de 250 worden niet beantwoord!

/edit: staat ook op volgende 2 sites:
Kapaza.be
2dehands.be
Indien ik er een goed bod op krijg, laat ik het weten

SCaRa

Legacy Member
Foto van het geheel?
Ergens schade (krassen op gamedisc of zo..versleten knoppen, etc)?

Ik wil er zeker 275 voor geven (van zodra ik m'n maandloon heb). Kom je toevallig ooit in de buurt van Waregem?

ik heb nog een bod lopen op een x360 in een andere thread maar tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op gehad. Dus ik zal zien wie er het eerst toehapt :)

Soeman

Legacy Member
schade, nie dak weet.

als jij foto's wil kan ik die gerust maken hoor.
waregem... mss kunnen we iets regelen, of tegen kleine vergoeding kom ik wel eens tot ginder...


mvg
simon

/foto's komen er deze middag aan!

SCaRa

Legacy Member
Ja dat spreekt voor zichzelf dat er nog een vergoeding bij komt voor transport, moet maar laten weten hoeveel dit zou zijn, m'n loon is vandaag gestort zie, ma kbetwijfel of ik het ga hebben tegen morgen is het dringend of kun je nog een weekje wachten? 'k ben zelf een beetje aan het twijfelen of ik em 2e hands zou kopen of nieuw, maar aangezien de jouwe praktisch nieuw is :)

Soeman

Legacy Member
kwil ps3, dus graag weg binnen 2 weken ongeveer... heb al alles van ps gehad
ja, hij is zo goed als nieuw, ma 2 spelen op gedraaid, en meestal als muziekcentre gebruikt.

ik zie der niets aan, boekjes zitten nog in plastic, originele tv kabels... ik zal u der foto's van tonen, en overtuig uzelf dan zou ik zegge!

SCaRa

Legacy Member
Hoeveel wil je voor heen en weer te rijden?
Vanwaar moet je eig komen? Oostende of Peutie, kzou der mss zelf nog kunnen om rijden alst in Oostende is, peutie das bij brussel zeker? Hoeveel zou je bijrekenen voor de heen en weer rit?

Voor mij part ist nu nog wachten tot ik m'n loon heb :D
Hopelijk morgen ;)

Soeman

Legacy Member
ik heb foto's al genomen, heb net format gedaan van hdd voor de volgende eigenaar.

later de da zal ik hem ook op 2dehands en kapaza zetten. dan komt hier wel de link bij te staan.

hoeveel ik zou rekenen, had iets van een euro 10 in gedachten, jaja tis van oostende nu, in de week ben ik in brussel, maar nu congé ^_^

SCaRa

Legacy Member
Voor mij is die tien eur extra geen probleem :)
'k ben overtuigd :D

bod van 275 eur + 10 eur voor transport :)

edit: Btw, lekker scherm, hoeveel heeft die gekost + type + waar gekocht ? :D

Soeman

Legacy Member
wnnr wil je hem?

scherm is samsung le32r71w (white dus) mediamarkt voor 1250 ofzo iets...

SCaRa

Legacy Member
Kzou hem dit weekend willen, ma m'n loon zal wss morgen nog nie op m'n rekening geraken, dus volgend weekend?

Mocht m'n loon toch nog morgen op m'n rekening staan dan laat ik iets weten.

Edit: Ik werk op zaterdagen tot 18u30, dus het zal op een zondag zijn alst niet stoort.

Soeman

Legacy Member
u ziet maar,

dit blijft open staan, en voorbehouden voor jou! ben altijd thuis ook in de week nu. (behalve morgen ben ik weg met m'n vrouw)

Soeman

Legacy Member
telefonisch bod van 290 nu afgehaald bij mij thuis...

dit ter info

red Bulleke

Legacy Member
Bod van 295 afspraak in de Brusselse regio wanneer je wil :)

Soeman

Legacy Member
wanneer ik wil :) kben nog 5weken met congé... dus zit ik aan zee :s

verschil tussen waregem en brussel rijden is me die 10 euro niet waard eigenlijk sry

Soeman

Legacy Member
verkocht via kapaza hoogstwaarsschijnlijk.

persoon zou er woensdag avond omkomen voor 315 euro.

ik laat weten als ie weg is of niet!

mvg

Soeman

Legacy Member
mag een slotje op

is verkocht op kapaza.be voor 315 afgehaald!

bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan