Archief - [X360] [TK] premium console + 13 spellen + extra controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Binary

Legacy Member
hey de manne :)

ik verkoop hierbij dus men x360 premium console met 13 spellen omdat ik van plan ben een lens te kopen voor men camera. Dus alle centen zijn welkom :)

pakket bestaat uit:

1 x console + 20GB HDD
1 x wireless controller MS
1 x wired controller Madcatz

de originele doos is er nog bij en er is nog garantie denk ik, nog wel even nakijken.

spellen:

Burnout Revenge
Condemned
Dead or Alive 4
Gears of War
GRAW
Kameo
Need for Speed - Most Wanted
Oblivion Collector's Edition
Perfect Dark Zero [steel case] Limited Edition
Rainbow six - Vegas
Table Tennis
Tony Hawk Project 8
Unreal Championship (xbox)

Alles liefst in 1 pakket!

Meeneemprijs: 700€
verzending zou kunnen, maar heb liever afhaling.

pictures:
http://www.rev-d.com/X360/IMG_3394.JPG
http://www.rev-d.com/X360/IMG_3401.JPG
http://www.rev-d.com/X360/IMG_3402.JPG
http://www.rev-d.com/X360/IMG_3403.JPG

groetjes :)

R0lex

Legacy Member
400 euro voor alles te doen voor jou bij afhaling? dit is nog geen bod

BiZi

Legacy Member
*Wanneer is hij aangekocht? (maw tot wanneer loopt de garantie?)
*Console met doos?

Indien ok --> 550 voor het pakket inclusief die paar dvds dat ik heb opgenoemd. En wil hem dan wel komen halen...

mvg

Binary

Legacy Member
goh, wanneer aangekocht, zal het eerste kwartaal van 2006 zijn. Maar ik ga men rekeningen er een keer op nakijken daarvoor.

Originele doos is er inderdaad nog bij, de zakjes waar de kabels instaken ook nog :)

Maar, 550 € voor het totale pakket incl. dvd's is te weinig

Binary

Legacy Member
@ BiZi: aankoopdatum was op 4 april 2006 in carrefour en moest Trevor.. niks meer laten weten, dan is de prijs voor alles te samen 700€
@ Evil Force: 'k zal eerst afwachten wat BiZi gaat beslissen. Je bod zit in men achterhoofd, maar niet genoteerd.

Binary

Legacy Member
totaalpakket gaat voor, dus even afwachten wat BiZi zegt. Maar zoals bij Evil Force, je bod zit in men achterhoofd, maar niet genoteerd.

Evil Force

Legacy Member
In orde, men bod is ook onder voorbehoud,
en eht is logisch dat je liefst van alles ineens af wilt.

stijn87

Legacy Member
Zit het aankoopticket er nog bij? Dus normaal gezien nog meer dan een jaar garantie?

BiZi

Legacy Member
Mja 700 kan ik er niet voor ophoesten.

Moest je binnekort lossegames willen verkopen, heb ik wel interesse in een deel.
mvg

Binary

Legacy Member
@ Stijn87: ik vind het ticket niet op dit ogenblik, maar ik blijf zoeken. Ik hou jullie op de hoogte. Anderzijds ben je er eigenlijk niets meer mee aangezien MS de garantie zelf verzorgd.

@ BiZi: compleet te verstaan, komt in orde

BiZi

Legacy Member
Met het ticketje zijde inderdaad niets, enkel de serial nr vanachter op de xbox = garantie bewijs.

mvg

stijn87

Legacy Member
580 euro voor alles, kan afspreken in of rond station van Mechelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan