@ xDilatedx: Yup, ik ben d'n MadMike BE, kzal het strx veranderen! Nee geen Collector's edition..
@ Evil Force, TatuObsessed & sweppes: geen ruil, enkel verkoop...!
@ threatlockz: als je hem nieuw kan kopen voor 50€ daar, doe dat dan, want ik blijf erbij -> 50€incl!