Viggo
Legacy Member
Heb de game reeds uitgespeeld (single player campaign). Ben nie zo voor multiplayer,dus kan ik de game gewoon verkopen...
ma kmoe wel zegn da de campaign wel super was maar wel wat aan de korte kant. vervolg verzekerd!
Kverkoop em voor 60€
Game in speciale verpakking (metalen doosje,extra dvd met trailers,making-off,e.d., boekje met schitterende sketches.)
Perfecte staat, nog maar nieuw (duuh..-nog maar net uit)
Geen ruil!
ma kmoe wel zegn da de campaign wel super was maar wel wat aan de korte kant. vervolg verzekerd!
Kverkoop em voor 60€
Game in speciale verpakking (metalen doosje,extra dvd met trailers,making-off,e.d., boekje met schitterende sketches.)
Perfecte staat, nog maar nieuw (duuh..-nog maar net uit)
Geen ruil!
