Archief - [X360] [TK] Fight Night Round 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

H_ans

Legacy Member
20 euro is de minimumprijs, als je 20 excl bied staat het genoteerd, ik wacht nog even af ok.

pimpieboy

Legacy Member
nope :-) niet ok sorry

nu of niet; anders trek ik mijn bod in. dit is geen veilingsite hoor

Evil Force

Legacy Member
(sorry H_ans voor ff oftopic)

damn,
pimpieboy
jij bent me echt wel een aggressieve koper hoor
op andere threads zag ik je ook al zeggen: nu of ik koop het niet enzo..
geef de mensen eens tijd om hogere boden te krijgen of wat bedenktijd :ironic:

pimpieboy

Legacy Member
hogere biedingen zijn voor veilingsites dit is geen veilingsite zo simpel is het :-)

ik wil waar voor men geld heb hier ook al klootzakken op dit forum die gemaakte deals niet naleven dus wil ik men geld uitgeven aan mensen die wel en vooral SNEL willen verkopen

btw wat is de meeneemprijs

H_ans

Legacy Member
Meeneemprijs 30 incl of het hoogste bod tegen woensdagavond.
Het is hier wel min of meer een veilingssite btw, maar heb nu geen tijd om daar verder op in te gaan.

pimpieboy

Legacy Member
niks veilingsite aan op een veilingsite betaalt ge fees hier niet

ik verhoog mijn bod tot 25 inclusief maar dan is zoals ik zei onmiddellijk beslissen :-) anders importeer ik het wel van ergens die game is toch region free

Saba

Legacy Member
pimpieboy zei:
niks veilingsite aan op een veilingsite betaalt ge fees hier niet

ik verhoog mijn bod tot 25 inclusief maar dan is zoals ik zei onmiddellijk beslissen :-) anders importeer ik het wel van ergens die game is toch region free

Man, get a life.. Hier is het zo en let it be..
Dring niet zo aan, daar bereik je weinig mee, in het echte leven is het ook zo.

Niet aanvallend bedoeld, maar wou het kwijt.

Grtz

pimpieboy

Legacy Member
Saba zei:
Man, get a life.. Hier is het zo en let it be..
Dring niet zo aan, daar bereik je weinig mee, in het echte leven is het ook zo.

Niet aanvallend bedoeld, maar wou het kwijt.

Grtz


moatje waar moeide gij u mee :-) wie zijde gij

het is de mensen hun recht om ZELF te reageren of ze al dan niet direct aan mij verkopen

so with all due respect: moeit u niet in zaken waar ge geen affairen mee hebt :-)

BiZi

Legacy Member
pimpieboy zei:
moatje waar moeide gij u mee :-) wie zijde gij

het is de mensen hun recht om ZELF te reageren of ze al dan niet direct aan mij verkopen

so with all due respect: moeit u niet in zaken waar ge geen affairen mee hebt :-)

No offence, maar je komt ZEER arrogant/degoutant over via je posts.

pimpieboy

Legacy Member
ja hehe dat weet ik en dat maakt mij ook niets uit ik ben niet op dit forum om vrienden/kenissen te maken ik ben hier om harde deals te maken; lees goede deals

heb er ondertussen al een paar gemaakt op die paar dagen dat ik er nog maar ben; de rest kan me gestolen worden :-)

Saba

Legacy Member
pimpieboy zei:
moatje waar moeide gij u mee :-) wie zijde gij

het is de mensen hun recht om ZELF te reageren of ze al dan niet direct aan mij verkopen

so with all due respect: moeit u niet in zaken waar ge geen affairen mee hebt :-)

Ik denk als je het via pm zou doen, dat ik me helemaal nie zou moeien...
Maar ge zijt hier op een openbaar forum, dus denk wel dat ieder hier zijn mening kan posten..

so be clevar..

en nu ONTOPIC

astragtuner

Legacy Member
pimpieboy zei:
ik ben hier om harde deals te maken; lees goede deals
heb er ondertussen al een paar gemaakt op die paar dagen dat ik er nog maar ben; de rest kan me gestolen worden :-)

Dat kunnen we dan ook perfect zien aan je uitstekende reputatie als Trader...nougatbollen

pimpieboy

Legacy Member
astragtuner zei:
Dat kunnen we dan ook perfect zien aan je uitstekende reputatie als Trader...nougatbollen

alee hup
nog enen die zichzelf moeit zonder reden, nog iemand binst dat we toch bezig zijn mij af te kraken?

ik ben geen verantwoording verschuldigd aan u kheb al deals gemaakt ma kdoe mij de moeite niet om threads met mijn deals te maken; da's een waste of time

astragtuner

Legacy Member
Ik moei mij nie...ik wijs er alleen op.
Last van u hormonen?

pimpieboy

Legacy Member
zeg wilde es allemaal mijne kop gerust laten ja zeg begint op mijn systeem te werken ze

tis al proper geweest vinnek mee op mijn kap te zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan