Violator
Legacy Member
Ik heb het spel gekregen maar zelf bezit ik geen Xbox 360.
Winkelprijs is rond de €70. Ik verkoop het voor €40 exclusief en je krijgt er nog een T-shirt (L) bij van Fifa 07. T'is nog niet geopend geweest.
Dus:
Meeneemprijs: €40 exclusief verzending.
Je kan het altijd komen afhalen in gent.
Ik kan pas zondagavond terug op internet om vragen te beantwoorden.
Winkelprijs is rond de €70. Ik verkoop het voor €40 exclusief en je krijgt er nog een T-shirt (L) bij van Fifa 07. T'is nog niet geopend geweest.
Dus:
Meeneemprijs: €40 exclusief verzending.
Je kan het altijd komen afhalen in gent.
Ik kan pas zondagavond terug op internet om vragen te beantwoorden.