Archief - [X360] TK : Crackdown , GRAW2 !! TOPGAMES !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Beide topgames zijn enkel TE KOOP.

Bij crackdown zit natuurlijk de Halo 3 Beta invite bij.
Prijzen zijn exc verzending.

Beiden zijn aangekocht in Game Mania en verkeren in PERFECTE STAAT.

MEENEEMPRIJS CRACKDOWN + HALO3BETA : 45 €

MEENEEMPRIJS GHOST RECON AW 2 : 55€

Ik behoud mij het recht...

Happy Bidding.

xDilatedx

Legacy Member
@Duc1no : Spel is exact een week oud, heb het 69.99 euro betaald, je ziet zelf wel in dat jouw bod net iets onder de gewenste waarde valt.
Toch bedankt van het bod

xDilatedx

Legacy Member
Maximum Destruction : Bod genoteerd. Aangezien Crackdown nu uitgespeeld is meeneemprijs VERLAAGD NAAR 45exc !!

Gunnie 13

Legacy Member
Wil je ook tegen iets ruilen met wat opleg er bij.
Momenteel verkoop ik zelf Test drive, Chromehounds, farcry, gun, prey.
Heb nog een hoop andere games liggen die eventueel ook nog weg mogen

xDilatedx

Legacy Member
Ben enkel geintresseerd in zeer recente games (minder dan een maand oud), vandaar dat ik liever verkoop.
Tegen Bullet Witch wil ik eventueel wel ruilen.

xDilatedx

Legacy Member
@Jefke : Viva pinata hebbek al gehad en PES6 intresseert mij niet. Toch bedankt

L0k1-

Legacy Member
40 euro graw2

kan het dus voor 53 euro online bij zuiderpark games kopen, maar altijd handiger om het hier bij iemand goedkoper te kunnen krijgen :)

P.S. passeer je om één of andere reden langs lokeren met de trein ofzo? kan er altijd daar gerust afgesproken worden, is dus sneller voor te regelen :)

mag ik ook weten wat de reden van verkoop is van graw2?

xDilatedx

Legacy Member
Noted, maar vind het wel nog te weinig.
Doe het weg omdat ik de hele single player + online co-op campagin op de hoogste moeilijkheidsgraad al heb uitgespeeld.

xDilatedx

Legacy Member
Aah hehe de protput :D Yep bod noted.

Tot nu toe hoogste boden :

Maximum Destruc : CRACKDOWN 40exl HEEFT AFGEHAAKT !!! Bieden terug open

ngL- : GRAW2 45afgehaald

Sluit af tegen donderdag

ngL-

Legacy Member
kheb 2 weken verlof en een nieuw game nodig dus wa sneller afsluiten zou wel geapprecieerd worden :p

xDilatedx

Legacy Member
a'ight ngL- : alser geen hoger bod komt mag je er woensdagavond omkomen, ben vanaf 17u thuis :) Greets

xDilatedx

Legacy Member
Ja de Maximum Destruc zet hier een bod en gaat in den tussentijd ergens anders crackdown ruilen, dusja, bieden hiervoor is terug open.

(And then my mom asks me, why are you getting so angry everytime after you've been on the games.telenet.be site)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan