Archief - [X360] [TK] Console + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tibby

Legacy Member
.1 Inleiding

Hoi fellow-gamers,

Wegens een tekort aan tijd verkoop ik mijn X360 plus tal van extra's !

.2 Objecten

  1. X360

    • Omschrijving: X360, 20GB HDD, headset
      Dead Rising
      Fight Night: Round 3
      Project Gotham Racing 3
      2 Wireless controllers
      1 jaar XBOX Live Gold

      Note! VGA kabel is een beetje verknipt; kon niet tot aan TV + Dolby Surround, MAAR werkt perfect !
    • Minimumprijs: 400
    • Richtprijs: 450
    • Meeneemprijs: 500
.3 Verzending

Afhaling te Lokeren

.4 Contactgegevens

GSM: +32 473 32 66 12
EMAIL: [email protected]

.5 Slot

Een absolute aanrader als kerstcadeau !

Veel plezier bij het bieden. :)

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Yasutoko

Legacy Member
Als je toch zou beslissen apart te verkopen heb ik wel intresse in de Xbox360 enkel voor 180€

Ofcourse kijk http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=503106#503106 ( mjah sorry dat't de dingen van tones is ) wil ik alles dat je daar ziet ruilen voor de xbox 360 + nog geld opleg!
Ben echt dringend op zoek naar een xbox360 daarmee :s

BiZi

Legacy Member
Tis toch ni den Tibby van aan den Eifeltoren ? ;)

Moest je Dead Rising toch apart willen wegdoen --> 30,00 euro, mr ik begrijp perfect dat je liever in pakket verkoopt.

Mvg

tibby

Legacy Member
Mja Yasutoko dan is dit wel een perfect koopje imo :)

Als je dan toch op zoek bent naar een xbox, hier heb je alles om te starten...

Yasutoko

Legacy Member
Als je akkoord gaat zeg dan op wat ook a.u.b via PM ofzo.. Als ik het dan zou zijn dat je akkoord mee gaat ook nog eens :)

pimpieboy

Legacy Member
yaso
een pakket van 400 voor 180 ik weet mss waarom hij niet antwoord hoor ;-)

Yasutoko

Legacy Member
Ik vroeg enkel voor de Xbox360 .. mss ook eens alles over leren lezen?? :)

Evil Force

Legacy Member
misschien moet pimpieboy zich niet bemoeien met de biedingen van andere mensen

tibby

Legacy Member
No thanks, enkel het geheel; afzonderlijk ga ik in de problemen geraken en met achtergebleven stukken zitten die ik dan voor een spotprijs moet wegdoen en vind ik zonde :)

tibby

Legacy Member
DJ_ILLEGAL

tibby zei:
No thanks, enkel het geheel; afzonderlijk ga ik in de problemen geraken en met achtergebleven stukken zitten die ik dan voor een spotprijs moet wegdoen en vind ik zonde :)

tibby

Legacy Member
I know I know... Maar hou het liever te samen, anders moet ik aan die prijs beginnen prutsen enzo... ;)

Yan

Legacy Member
Ik had wel interesse maar Fight Night: Round 3 & Project Gotham Racing 3 interesseren mij totaal niet dus ik ga niet zoveel geld neerleggen voor 2 spelletjes die mij niet interessen :/
En aangezien je niets apart wilt verkopen...

Fr3d3ric

Legacy Member
Hier ook interesse uitgezonderd twee games, Dead Rising en Fight Night: Round 3

grts
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan