Archief - [X360] TK - 360 Premium + Topgames.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pharia

Legacy Member
TE KOOP:

Hardware

- Xbox 360 Console.
( = Is Premium pakket, met 20GB HD, Live headset, draadloze controller, etc. Heb het factuur nog altijd, nog zeker 9 maanden garantie (aangekocht in December). Is in perfecte staat, nog geen problemen mee gehad.)

- Play & Charge kit.
( = Aangekocht voor de batterijen te kunnen opladen tijdens het spelen. Liefst verkocht samen met de console.)

Games

- Gears of War. (Zit in het premium pakket, dus wordt niet apart verkocht.)
- Saints Row.

Informatie

Ik heb deze Xbox 360 aangekocht in December 2006, nooit iets mee gebeurd, altijd goed verzorgd geweest, geen problemen mee gehad. Ik ben gewoon geen consolegamer, en reden van verkoop is dan ook geld verdienen om PC hardware te kunnen aanschaffen.

Ik behoud mij het recht om boden te weigeren, of van de verkoop af te zien. Ik kom de Xbox 360 niet zelf leveren, die moet je komen halen. Ik woon in de provincie Vlaams-Brabant, Steenokkerzeel (Tegen Melsbroek/Zaventem).

freezingcoke

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor het hele pakket? Is er merkbare schade (krassen enzo)? In welke winkel is de 360 aangekocht?

Pharia

Legacy Member
Geef me een bod, ik zou graag een 19" Widescreen kopen, vandaar. Xbox 360 is aangekocht in Christiaansen (sp?) te Keerbergen, met geldig bewijs van aankoop. Er is geen merkbare schade op de Xbox 360, net zoals die uit de doos gekomen is.

Geen interesse in een ruil, nee.

Pharia

Legacy Member
Vanavond gaat helaas niet, maar als je wil, is het bod genoteerd.

Pharia

Legacy Member
Voor een gloednieuwe console met nog meer dan een halfjaar garantie, in perfecte staat, en twee topgames, vind ik dat toch weinig?

Duc1n0

Legacy Member
Pharia zei:
Voor een gloednieuwe console met nog meer dan een halfjaar garantie, in perfecte staat, en twee topgames, vind ik dat toch weinig?

Hmm op een bod van 250 zeg je dat het weinig is maar op een bod van 200 antwoord je bod genoteerd ... *?*

Pharia

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Hmm op een bod van 250 zeg je dat het weinig is maar op een bod van 200 antwoord je bod genoteerd ... *?*

Ja, natuurlijk zijn alle boden genoteerd. Gewoon geen tijd om bij elk bod te zeggen dat het genoteerd is, als het niet zo zou zijn, zou ik het wel gezegd hebben. Sorry voor de verwarring. :)

Pharia

Legacy Member
Verkoop gaat morgen dicht om 18:00. Ik PM dan diegene met het beste/hoogste bod, voor verdere handelingen.

Grts.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan