ZackWhite
Legacy Member
Verkoop dus mijn xbox 360 console.
Het gaat om de premium versie en bevat dus volgende items:
Verder staan volgende arcade games op de HD (allemaal aangekocht):
Er staat ook nog de content op van GRAW (mappack ofzoiets weet ni of er meerder verschenen zijn... [indien zo is het het eerste van 1200 punten...]
Console is aangekocht op 18/02/2006 bij dreamland in tienenen en heeft garantie tot 103 weken na aankoopdatum. dus tot ergens in 2008.
Console heeft een Hitachi-LG drive...
Minimumprijs staat op 220€ afgehaald bij mij thuis (tienen vlak bij station...)
Meeneemprijs Staat op 250€ tevens afgehaald...
Boden onder de minimumprijs worden genegeerd en niets gaat apart weg.
mvg, Wall-o-flesh
Het gaat om de premium versie en bevat dus volgende items:
- Xbox 360 console
- Harde Schijf 20GB
- Wireless Controller
- Headset (niet draadloos...)
- Alle nodige kabels
Verder staan volgende arcade games op de HD (allemaal aangekocht):
- Geometry wars
- Texas Hold'em...
- Gauntlet
- Assault Heroes
- Astropop
- Galaga
- Heavy Weapon
- Hexic HD (staat er standaard op...)
- Mutant Storm Reloaded
- Smash TV
Er staat ook nog de content op van GRAW (mappack ofzoiets weet ni of er meerder verschenen zijn... [indien zo is het het eerste van 1200 punten...]
Console is aangekocht op 18/02/2006 bij dreamland in tienenen en heeft garantie tot 103 weken na aankoopdatum. dus tot ergens in 2008.
Console heeft een Hitachi-LG drive...
Minimumprijs staat op 220€ afgehaald bij mij thuis (tienen vlak bij station...)
Meeneemprijs Staat op 250€ tevens afgehaald...
Boden onder de minimumprijs worden genegeerd en niets gaat apart weg.
mvg, Wall-o-flesh
)