Archief - [X360] [TK] 2 games in goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueCharlie

Legacy Member
Wegens uitgespeeld verkoop ik volgende twee xbox360 games. Deze zijn nog in een goede staat.

Battlefield 2 Modern Combat
Far Cry Instincts Predator

Tesamen voor 50 Euro inclusief verzendkost!

Of 25 Euro voor ene van de twee Exclusief!

Een hoger bod is natuurlijk altijd welkom :-)
Je mag ze ook zelf komen afhalen bij mij thuis te Stekene.

Evil Force

Legacy Member
wil je niet ruilen ook?
kben anders wel geinteresseerd in far cry
(ik heb pgr3, final fantasy en perfect dark zero (collectors edition) t ruil

BlueCharlie

Legacy Member
oke red Bulleke, ik ga akkoord voor 22 Euro inclusief verzendkosten voor Battlefield 2 modern combat.
Zal u mijn gegevens via PM doorsturen.

Zazzoo

Legacy Member
20euro inclusief, ik kan het in the games bij ons kopen voor 29.99 nieuw

BlueCharlie

Legacy Member
Zazzoo zei:
20euro inclusief, ik kan het in the games bij ons kopen voor 29.99 nieuw
laat me dan nog een allerlaatste geste doen en zeggen 21 euro inclusief voor far cry

laat maar iets weten.

BlueCharlie

Legacy Member
Laatste maal!!!

laat me dan nog een allerlaatste geste doen en zeggen 21 euro inclusief voor far cry

FAR CRY INSTINCTS PREDATOR (XBOX360) = 21 Euro Inclusief

of 19 Euro Afgehaald te Stekene!

Zazzoo

Legacy Member
BlueCharlie zei:
Laatste maal!!!

laat me dan nog een allerlaatste geste doen en zeggen 21 euro inclusief voor far cry

FAR CRY INSTINCTS PREDATOR (XBOX360) = 21 Euro Inclusief

of 19 Euro Afgehaald te Stekene!

ok, is goed pm me maar met je gegevens, dan schrijf ik onmiddelijk over:niceone: 21 inclusief bedoel ik dan hé, niet afgehaald, is een beetje te ver :p

BlueCharlie

Legacy Member
Ik heb zazzoo mijn gegevens reeds doorgestuurd via PM maar heb geen reactie ontvangen.Hij wou Far Cry Instincts kopen van mij. De storting van zijn 21 euro heeft ook nog niet plaatsgehad want staat niks van hem op mijn rekening.

Ik ga hem nu nog es vragen via PM hoe het juist zit en als hij binnen de 48 uur niet reageerd is de game Far Cry Instincts terug te koop voor 21 Euro inclusief.

BlueCharlie

Legacy Member
Heb nu nog altijd niks private message gehad van Zazzoo???

Zazzoo hebde gij ondertussen het bedrag gestort voor far cry instincts of mag ik het terug te koop aanbieden aub?

BlueCharlie

Legacy Member
Omdat Zazzoo niks meer van zich laat horen en zijn woord niet nakomt is:


Far Cry Instincts Predator is terug te koop voor 21 Euro inclusief!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan