Ik zou moestek een Wii hebben em nog nie ruilen tegen nen PS3 dus waarom zou men da ruilen tegen nen xbox 360
En zoiezo is het Wii publiek een ander publiek dan een xbox 360.
Kzou moestek van u zijn, uwe xbox 360 verkopen en met da geld nen nieuwe Wii kopen