Sorry mensen, NS BOY heeft als eerste een pm gestuurd, dus die heeft de code gehad.
Op al die pm's een antwoord geven, duurt veel te lang, dus ik laat het hier weten.
Ik geef die trial codes altijd weg, beter er iemand een plezier mee doen, dan ze in de vuilbak te gooien.
Deze thread mag dan ook gesloten worden.
Grtz
PS:

Fuji, mijn excuses voor die andere thread, ik had een slecht humeur dankzij mijn klote baas en heb dat op u afgereageerd.