Archief - [X360] Rainbow Six: Las Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roald

Legacy Member
Ik verkoop bij een goed bod een ongeopend en exclusief Rainbow Six: Las Vegas pack, hierin bevind zich:
''Een exemplaar van de game, maar ook een exclusieve faceplate van het spel, een coole lokale nummerplaat, een Vegas-kaartenspel én een shotglaasje voor een scheut wodka of jenever!''

Happy Bidding;) .

Hoogste bod is momenteel €90.0

Sgt Taz

Legacy Member
Zijn hier fotos van? Ruilen tegen 2 spellen? (te kiezen uit Lotr, Perfect Dark zero en Dead or alive 4)

Roald

Legacy Member
Ik ruil niet, omdat ik aan het sparen ben voor een Wii.

En bied maar, maar aangezien er eigenlijk 4 exclusieve dingen bij zijn gaat het niet voor niets de deur uit ;) .

ZackWhite

Legacy Member
heb je die toevallig gewonne op x-power? en dus nog niet in je bezit?
zou handig zijn da de kopers da weten denk ik.

Evil Force

Legacy Member
hoogstwaarschijnlijk wel, aangezien de uitslagen van enkele wedstrijden gisteren bekend zijn gemaakt

Yasutoko

Legacy Member
... Ik wou wel bieden maar toen ik zag ' gewonnen ' ..

Ik weet niet, maar is het niet normaal dat zo'n gewonnen dingen niet of aan lage prijs enkel mochten verkocht worden wegens één of andere redene??

Roald

Legacy Member
Yasutoko zei:
... Ik wou wel bieden maar toen ik zag ' gewonnen ' ..

Ik weet niet, maar is het niet normaal dat zo'n gewonnen dingen niet of aan lage prijs enkel mochten verkocht worden wegens één of andere redene??
Niet naar mijn weten, promotional copies mag je wel niet verkopen, hoewel sommige ze aan lage prijzen verkopen.

_ns_

Legacy Member
Yasutoko zei:
... Ik wou wel bieden maar toen ik zag ' gewonnen ' ..

Ik weet niet, maar is het niet normaal dat zo'n gewonnen dingen niet of aan lage prijs enkel mochten verkocht worden wegens één of andere redene??


toch zelfde dan elke andere game ;)

Evil Force

Legacy Member
heh ik zou maar snel toezeggen voor 90 euro,
is een zeer schappelijke prijs denk ik

Roald

Legacy Member
Evil Force zei:
heh ik zou maar snel toezeggen voor 90 euro,
is een zeer schappelijke prijs denk ik
Vind ik ook, maar ik laat nog bieden. Misschien wil iemand anders er meer voor geven.

Bhoda

Legacy Member
90 euro voor iets dat je hebt gewonnen lijkt me wel een leuke som.

Cerv.Be

Legacy Member
Bhoda zei:
90 euro voor iets dat je hebt gewonnen lijkt me wel een leuke som.

so what? Het is niet meer dan logisch dat je evenveel krijgt voor iets dat je won, of zelf gekocht hebt en dan doorverkoopt...

Best hypocriet van sommige mensen ...

Roald

Legacy Member
Het zijn exclusieve dingen, niet te vinden in de winkel te vinden.
90 € is dus niet zoveel als je vergelijkt met de graw faceplate die alleen voor minstens 30 € verkocht werd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan