Archief - [X360] Premium, extra controller, vga kabel, 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Yupz,

derde en laatste poging om hier mijn xbox te verkopen.
Kzal het nog maar eens zeggen, niet dat het veel uitmaakt, maar kom: Als je een bod wil plaatsen, denk dan alstublieft na of je het effectief meent en kan nakomen. Er is niets hatelijker dan dingen te plannen en dan ineens alles in het water te moeten gooien omdat je niet op anderen kan afgaan.

Bon,
de goederen:

- Xbox360 met garantiebewijs en toebehoren, maar zonder doos of boekjes.
Min: €200
- 1 extra draadloze controller
Min: €25
- VGA kabel om xbox aan te sluiten op een tft scherm
Min: €15
- Play 'n Charge dingetje
Min: €10
- Games: Saints Row, Fight Night 3, Dead or Alive 4
Min: €15 / stuk


Zo, respecteer de minimumprijzen aub. Eronder gaan wordt zowiezo genegeerd.

Go nuts :woohoo:

hey69

Legacy Member
- Xbox360 met garantiebewijs en toebehoren, maar zonder doos of boekjes.
€200 morgen opgehaald

Chaser1

Legacy Member
Bod enkel indien het om het xbox360 Premium pakket gaat, met harde schijf, 1 draadloze controller, etc, de console nog goed werkt, in perfecte staat is en kan getest worden!

-Xbox360 met garantiebewijs en toebehoren, maar zonder doos of boekjes
-VGA kabel om xbox aan te sluiten op tft scherm
-Play 'n Charge dingetje

225€, afgehaald

*EDIT: wanneer sluit je af? :)

PsYmon

Legacy Member
Natuurlijk is het een premium, dat staat toch zo in de titel? :)
Enkel de doos en papieren ontbreken.
Was het vergeten melden, maar op de harde schijf staan nog een stuk of 9 demo's. Das ook altijd leuk meegenomen :)

Bod van chaser genoteerd.

Btw: testen is geen probleem.
Ik zal zaterdag afsluiten, ergens tegen de avond, zodat we in het weekend kunnen afspreken. (Past dat niet voor jou dan moet je me maar pm'en)

Chaser1

Legacy Member
Sorry, heb erover gekeken in de titel. :doh:
Doos en papieren speelt geen rol, is toch maar voor op den "hoop" te smijten. :)

Ok. Dit weekend afspreken is geen probleem.

hey69

Legacy Member
komt mijn bod van 200 voor enkel t console nie opt zelfde neer psymon?

PsYmon

Legacy Member
Kwam op hetzelfde neer, maar tis makkelijker om meer ineens te verkopen he :)

brucelee be

Legacy Member
- Xbox360 met garantiebewijs en toebehoren, maar zonder doos of boekjes.
Min: €200
- 1 extra draadloze controller
Min: €25
- Play 'n Charge dingetje
Min: €10

- Games: Saints Row, Fight Night 3, Dead or Alive 4
Min: €15 / stuk

235 euro

Delangen

Legacy Member
Enig idee welke drive erin zit aub?
En nog een vraagje ,is er een meeneemprijs voor alles?

PsYmon

Legacy Member
Verzending met de post is €4,3
Verzending via kiala is €3, dus als je deze verzendmethode wil, accepteer ik je bod. Anders moet er €1,3 bij.

Trevorken

Legacy Member
PsYmon zei:
Verzending met de post is €4,3
Verzending via kiala is €3, dus als je deze verzendmethode wil, accepteer ik je bod. Anders moet er €1,3 bij.

Ik ben nog niet gewoon dat die afzetters van de post hun prijs omhoog gegaan is.
Doe er dan die 1,3 euro maar bij.

PsYmon

Legacy Member
Prima, voor die controller en saints row sluit ik dan ook morgen om 18u.

PsYmon

Legacy Member
Omhoog

Chaser1: 230 op Xbox, VGA kabel en Play'nCharge
Trevorken: 25 op de draadloze controller
CrazyK: 15 op Saints Row

De andere games moeten ook nog buiten he mannen :)

CrazyK

Legacy Member
Psymon wat dacht je van Doa4 en Saints Row voor €30 inc. ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan