Archief - [X360] Premium Edition + accessoires en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sundaypunk

Legacy Member
Ik verkoop het volgende:

X360 Console ( nog 1 jaar garantie bij Game Mania )
HD 20 GIG
1 Wired Controller
1 Wireless Controller
360 - afstandsbediening
+ Perfect Dark Zero ( Collector's Edition )

Console is in absolute nieuwstaat.
Ik heb alles nog : de bijgeleverde boekjes, de originele doos en alle bijhorende kabels.
Afhaling krijgt voorrang.
Bij verzending word alles in 2 verschillende dozen verzonden. De verzendingskosten bedragen 9€ ( bij verzending krijg je er echter wel de originele doos niet bij ). VERZENDEN IS OP EIGEN RISICO

Nieuwprijs van dit hele zootje is ongeveer 450 €.

Richtprijs is 300€
Afhalen kan te kortrijk.
Er word niets apart verkocht ( behalve de game mss )

Happy Bidding

Grtz

Happy B

sundaypunk

Legacy Member
crashbe zei:
waarom open je bijna elke dag een topic over je x360...

Andere topic was al enkele dagen oud en onoverzichtelijk.
Dit is slechts de tweede topic die ik open...

Python[BE]

Legacy Member
geïnteresseerd in bijna niet gebruikte PSP/1GB/2Games met opleg?

sundaypunk

Legacy Member
Heb al een PSP.

Heb wel interesse in je daxter. Niet ruilen tegen pdz ?

sundaypunk

Legacy Member
Python[BE];7786533 zei:
als ik een 360 had misschien wel ja :D
Als je sowieso van plan bent om 1 te kopen dan kunnen we wel ruilen hé.
Maarja, jij beslist natuurlijk ;)

sundaypunk

Legacy Member
Brasil-B zei:
verkoop je ook geen controller apart?

Nope

@D-1337 : je mag gerust iets voorstellen maar veel kans dat ik weiger. Geen gsm's, geen andere console's, ...

sundaypunk

Legacy Member
Vanavond vliegt de console op ebay indien er geen interesse meer is.

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Interesse in ruil met pc?

Zie hier beneden (need more specs --> pm)

sundaypunk

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Interesse in ruil met pc?

Zie hier beneden (need more specs --> pm)

Geen interesse.

Console zet ik op ebay. Geinterisseerden moeten mij maar een PM sturen en dan stuur ik hun de url door.

Topic mag dicht.

Grtz

InSiDeOuT

Legacy Member
Staat ie al op ebay?

Zoniet, ik heb wel interesse!

Edit: Net je ebay account bekeken: Deze verkoper biedt momenteel geen objecten te koop aan.

sundaypunk

Legacy Member
InSiDeOuT zei:
Staat ie al op ebay?

Zoniet, ik heb wel interesse!

Edit: Net je ebay account bekeken: Deze verkoper biedt momenteel geen objecten te koop aan.

Nee ik moet hem er nog steeds op zetten.

Cerv.Be

Legacy Member
Interesser hier !

(Ruilen met Gamecube // PSP // Nokia6111 + opleg?)

sundaypunk

Legacy Member
@iceman : geen ruil
@mattica : 100€ te weinig.

300€ is en blijft minimum
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan