Archief - [X360] Premium console te koop + recente games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hellow,

Ik verkoop m'n premium xbox360.
Hij dateert van eind november 2006.
Factuur + kasticket + doos is aanwezig.

De doos bevat: console + 2 wireless controllers + 4 games + kabels + handleidingen. (alles wat in een premium hoeft te zitten dus, ook de HD)

Games:
- Need for speed: Carbon
- Rainbow Six: Las Vegas
- Tony Hawk Pro Skater: Project 8
- Project Gotham Racing 3 (zat bij xbox360 bij)

Dit zijn echte games met boekje + doosje + cd (behalve PGR3 zoals vermeld (cd+boekje))

Alles is in perfecte staat! Alles gaat samen buiten, je mag ook apart bieden maar enkel als de console ook buitengeraakt.

Afhalen te 9280 Lebbeke. (Games worden indien console verkocht word opgestuurd natuurlijk)
Bieden exclusief!

Questions? Shoot!

Mvg,

Jonas

Meeneemprijs: €500

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Is genoteerd!

Ik herhaal: games gaan enkel apart buiten indien console buitengeraakt!

Grtz and thx!

inspiratieloos

Legacy Member
reden verkoop? als ik vragen mag, console in PERFECTE staat ?

red Bulleke

Legacy Member
Startbod op console + beide controllers zonder games
€310 afgehaald.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
@ Red bulleke: 310euro genoteerd voor console + controllers

@ Bizi: 30euro excl voor Rainbow Six / 30euro excl voor NFS: carbon

@Habbahabba911: 13,5incl PGR3 genoteerd

@all: ALLES in perfecte staat + factuur/kasticket voor garantie, ... ik doe hem weg omdat ik uiteindelijk te weinig tijd heb ivm school en dergelijke, en .. pc > console :D

Grtz and thx!!

Raptus

Legacy Member
65 € inclusief voor Need for Speed Carbon en Tony Hawk Pro Skater 8

CreaTe@SoF2

Legacy Member
@ Raptus: gelieve apart te bieden, aangezien bizi al €30 excl heeft geboden voor Need for speed: carbon. Je moet dan maar ook een bod geven op tony hawk.

@Energie03: sorry, need the cash

Ik wil de prijzen wel nog wat hoger zien voor deze console + games in perfecte staat met garantie.

Bieden voor het ganse pakket mag ook nog!

Algemene 'tussenstand':

Console: 310euro excl
NFS: Carbon: 30euro excl
Rainbow6 Las Vegas: 30euro excl
Tony Hawk Project 8: 30?euro excl
PGR: 13,5incl

Raptus

Legacy Member
ik bied gewoon 65 € voor beide spellen of ik wil ze geen van beide, je ziet maar.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Kun je gewoon bieden voor tony hawk en omhoogbieden (hoger dan 30excl) voor nfs:carbon.
Dit is het makkelijkste voor mij en voor de andere geïnteresseerden.

Bedankt

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Kga der overal eens meeneemprijzen op beginnen plakken..

Tony Hawk: 35excl
Rainbow Six: 35excl
NFS carbon: 35excl
PGR3: 15excl

@ Redbulleke: 320euro en je mag hem meteen komen halen (dit geld niet als meeneemprijs voor anderen!)

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Bod staat al op 30euro + ik kan er zeker en vast 35 voor krijgen.

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan