Archief - [X360] Premium console + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
te koop : premium console met alles erbij , dus headset , wireless controller , HD , component kabels , ethernet kabel

perfecte staat juist de controller is een beetje vuil van overmatig gebruik :p

games : cod 3 , gears of war promo copy


beginprijs 280 € , meeneemprijs 330 €


ENKEL afhaling in zuid limburg , ik kan eventueel hasselt station of sint truiden station komen maar dat is het beste wat ik eruit kan persen qua vervoer :p

kan eventueel ook leuven station , of antwerpen berchem

happy bidding

Lon$daLe

Legacy Member
*bump*

prijzen verlaagd voor de snelle bieders , heb ook wat afspreekplaatsen erbij gezet...

komaan in de winkel is dit zeker 450 € als je alles optelt :)

Lon$daLe

Legacy Member
kwacht totaal pakket kopers af , kosten van treinkaartjes tot antwerpen wegen atm niet op voor enkel die 2 games , tis 100km ofzo dak moet doen :) drm dak liever ff wacht op totaalpakket kopers

red Bulleke

Legacy Member
Nog garantie op de console ? kasticket en doos aanwezig?

Lon$daLe

Legacy Member
doos heb ik ja , kasticket niet , maar serialnumber = garantie , loopt via ms helpdesk

manufactur date is mei of juni 06 , geen problemen met de console

stijn87

Legacy Member
is cod3 compleet met doosje en handleiding en hoe zit dat met die promo copy? Wat is de reden van verkoop? Kun je een foto plaatsen?

Lon$daLe

Legacy Member
cod 3 is winkel versie , compleet met doosje en manual , gekocht in extrazone

gow is promo copy , andere afbeelding op doosje dan in de winkel , en ne witte dvd ipv ne print erop , ma wel zwarte letters , gow is ook met boekje , staat gwn op promotional copy op het doosje , spel en boekje zijn zoals in de winkel

reden van verkoop is dat ik geld nodig heb voor onvoorziene rekeningen , console is in perfecte nieuwstaat , toebehoren ook , enkel de controller heeft ier en daar wat vegen van zweethanden tijdens lang spelen , maar dat veeg je gwn eraf :)

console oververhit niet , maakt geen krassen op discs of andere problemen gekend bij 360's...foto's kunnen atm niet sinds broer digitale camera heeft tot int weekend , maar tis allemaal nieuwstaat , harde schijf , headset , component kabels en ethernet kabel zitten erbij :)

als je vraag was bedoeld op het feit dat je de games alleen wilt dan moetk je voorlopig teleurstellen , totaalpakket kopers hebben voorrang , als je het bekijkt vanuit mijn standpunt en de games raken verkocht en de console niet dan hebk ook nie veel eraan e :p

Lon$daLe

Legacy Member
300 € en we kunne een dealke maken dr.lee ;)

kben van zuid limburg e nie vergete :p , omdak zie da je komt halen en je bent van antwerpen :) , kan eventueel naar een station van keuze komen , hasselt ofzo , of eventueel antwerpen berchem ma dan wilk wel 5 € vergoeding voor trein dus 305 € :) , kaartjes kosten me 15 € ofzo heen en terug dus

dr.lee

Legacy Member
Ik koop hem pas over een week, eerst moeten men examens gedaan zijn (anders zie'k die laatste 2 vakken een ramp worden). Ik wou gewoon nu al bieden dat je weet dat ik intresse heb, moesten er nog andere geïntresseerden zijn dan kunnen ze nog overbieden he. Ik zal dan wel zien of ik hem nog wil kopen of niet.

Iig, ik ben bereid er 280 voor te geven. En de details kunnen we eventueel later nog regelen (over afhalen etc).

groetjes

Lon$daLe

Legacy Member
hmm k zal de 280 € in het hoofd houden :) maar aangezien mn totaalpakket een winkel waarde heeft van +- 420 € is 300 € echt wil het minimum wak kan doen voor een premium pack :)

minimumprijs blijft 280 € , meeneem verlaag ik naar 310 € , laatste deal mensen ;)

Lon$daLe

Legacy Member
mn msn adres send to dr lee via pm , als hij me toevoegd op msn laat ik het hier weten :)

edit : wss sold aan dr lee , keep you posted people ;)

Lon$daLe

Legacy Member
stijn , heb voorlopig ne deal met lee voor eind volgende week , moest de verkoop met lee afspringen om 1 of andere reden biedk em wel terug te koop aan :)

stijn87

Legacy Member
Ik heb hier ook wel totaal geen kans gekregen om over te bieden. Ik doe hier een (begin)bod, jij zegt dat ik hem voor slechts 10 euro meer mag meenemen (wat ik zeker zou gedaan hebben), en dan gaat een ander met dat aanbod lopen. Ik wou zelfs tot 330 euro gaan, maarja

Lon$daLe

Legacy Member
eerst zegt lee tegen me 280 € , dan zegk tege lee 300 € en tis goe , dan komde gij 290 € , ik zeg 300 € en tis goe...erna gaat lee akkoord met de 300 € , alsk al tegen lee zei na de 280 € dat 300 € ne deal zou zijn ...

had dan 300 € geboden en em was van u ;) , kwou nog mn post editen toen ik zei tegen lee van 300 € en tis ne deal ( minimumprijs van 280 € verwijderen en gwn begin en meeneemprijs op 300 € zetten ) maar toen had lee al zen post gedaan van "300 € geleverd ( impulsieve aankopen , gotta love em ) "

verkoper beslist nog altijd aan welke prijs en wie em verkoopt e :) , nadat lee zei 280 € zei ik 300 en tis deal , erna zegde gij 290 € en ik zeg 300 € en tis deal , wie dan eerst kwam met 300 € geboden in de thread die had gewonnen , simple as that ;)

zoals ik zei , als lee afhaakt laat ik je het weten , normaal koopt lee em eind volgende week , haakt lee af dan krijg jij hem voor 300 € met alles erbij , kprobeer hier niet vals te verkopen ofzo , kwou gwn rap ne deftige prijs en potentiele koper , drm dak ook nie werkte met afsluitdatums of endelange overbied systemen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan