Archief - [X360] Pgr3 - PDZ - TopSpin 2 - NBA live 07 - Graw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Yooo ,

De volgende games verkoop ik :

Xbox 360 :
- Perfect dark zero 25 euro incl
- TopSpin 2 25 euro incl
- Pgr 3 25 euro incl
- Graw 30 euro incl
- Nba live 07 45 euro incl
- Nba live 06 20 euro incl
- Fifa 07 * 45 euro incl
- Need for speed carbon (sealed) * 45 euro incl
- Saints Row (metalen box)* 45 euro incl


Pc :
- Halflife 2 10 euro incl
- Tetris (best of) 5 euro incl

Xbox :
- Splinter cell chaos theory 10 euro incl
- Halo 2 (multiplayer mappack) 10 euro incl
- Wireless headphone (logitech) 15 euro incl
- Memory card (Microsoft) 10 euro incl

Goodies :
- Pet sims2 (pets)
- Pet battlefield 2042
- Pet Need for speed carbon
- Pet Fifa 07
- Bal adidas xbox (groen)

* = nog niet zeker of ik die wegdoe.

Alleen ruilen voor het volgende :

- Gsm Nokia 7360
- Gsm Nokia 3250
- Gsm Samsung SGH-720
- Gsm Sony ericson 750i
- CASH
Je mag combo's maken ook , ik wil indien opleggen ook afhankelijk welke combo je neemt.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Saints row doe ik niet weg voor oblivion.
Fifa pet 5 euro , bod genoteerd.Ik zal dan de link geven met de foto.

Greetz

kareldc

Legacy Member
25 incl voor PGR3.
PM me je rekeningnummer, naam en adres, dan stuur ik het geld morgenavond door.

Barbeet

Legacy Member
Xbox 360 :
- Perfect dark zero 25 euro incl
- TopSpin 2 25 euro incl
- Pgr 3 25 euro incl verkocht aan kareldc
- Graw 30 euro incl
- Nba live 07 45 euro incl
- Nba live 06 20 euro incl
- Fifa 07 * 45 euro incl
- Need for speed carbon (sealed) * 45 euro incl
- Saints Row (metalen box)* 45 euro incl

tripledoom

Legacy Member
waar ligt bissegem? anders 99nights + 10€ opleg voor carbon

Barbeet

Legacy Member
- Bissegem ligt op een uur van antwerpen.
- Broemers ik wacht nog effen af.

- Heb gewoon geen intresse in 99 nights.

Greetz

Prijs carbon gezakt naar 40 excl (is een gesealde versie)

Barbeet

Legacy Member
Graag 40 excl gezien komt op 42.6 zo heb ik er nog 40 aan over.
Is een gesealde versie.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Need for speed is dus verkocht voor 42.6 aan kzentekiket.



- Nba live 07 naar 40 euro incl , is een splinternieuwe versie alleen het plasticje heb ik er afgedaan.

- Graw 25 euro incl
- Perfect dark zero 20 euro incl

Greetz

pimpieboy

Legacy Member
fifa 07 + graw + top spin 2 voor 65 :-)
en ik kan erom kome bissegem klink westvlaams ik ben van deinze niet ver dus denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan