Archief - [X360] Nba live 07 - Saints row - dead rising - burnout ,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Yoooo,

Graag zou ik één van mijn onderstaande titels ruilen voor World Snooker Championship 2007

- Nba live 07
- Nba live 06
- Pdz
- Saints Row (metalen doosje)
- Top spin 2
- Dead rising
- Burnout
- Pgr 3 ( moet ik nog krijgen)
- Kameo ( moet ik nog krijgen)

Eventueel bieden kan ook maar heb het geld nodig om world snooker aan te kopen.Dus liefst ruilen voor 1 van mijn titels.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
- Nba live 07
- Nba live 06
- Pdz
- Saints Row (metalen doosje)
- Top spin 2
- Dead rising
- Burnout
- Pgr 3
- Kameo

Verkopen liever niet.Ik zoek volgende games nog :

- NBA 2k7 ( xbox 360)
- Pro evolution soccer 6 ( xbox 360 )
- World snooker 2007 ( xbox 360 )
- Marvel Ultimate Alliance ( xbox 360 )
- Madden NFL 07

- Mario Moves ( wii )
- Red Steel ( wii )

- Yoshi's Island DS
- Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (DS)

Indien jullie één van deze titels ook verkopen , geef me jullie min prijs dan .

Greetz

BiZi

Legacy Member
Heb ook interesse in Burnout Revenge, maar heb op dit moment niets dat ik te ruil heb.

17,5 incl. mvg

Barbeet

Legacy Member
- Nba live 07 35 euro incl
- Nba live 06 15 euro incl
- Pdz 15 euro incl
- Saints Row (metalen doosje) 35 euro incl
- Top spin 2 30 euro incl
- Dead rising 30 euro incl
- Burnout 20 euro incl
- Pgr 3 20 euro incl
- Kameo 20 euro incl

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Games :

(durchgefallen) Dead rising 30€ incl pm me als je nog steeds dit game wenst.

PGR3 verkocht aan Vforvermont.
Pm je gegevens door zodat ik het spel kan opsturen dan , ik pm je alvast mijn gegevens.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Das een heel goed voorstel maar kzal nog effen afwachten,indien ik niets beter vind hebben we een deal.

Greetz

poekie 2

Legacy Member
Barbeet zei:
Games :

(durchgefallen) Dead rising 30€ incl pm me als je nog steeds dit game wenst.

PGR3 verkocht aan Vforvermont.
Pm je gegevens door zodat ik het spel kan opsturen dan , ik pm je alvast mijn gegevens.

Greetz

heeft dutchfallen al een pm gestuurd ?,indien hij de game niet meer wil , breng ik een bod van 30 euro uit ;)

Barbeet

Legacy Member
Nog geen reactie durchgefallen, maar ik wacht nog even af.Uw bod staat genoteerd maar als durchgefallen het tog wilt krijgt die voorrang.

Pgr3 verkoop ik zelf dus daar geen intresse in.

Greetz

durchgefallen

Legacy Member
Sorry voor de late reactie. Heb sinds gisteren een akkoord met jon_kanon voor dead rising waardoor mijn bod vervalt. In ieder geval bedankt om toch op mijn reactie te wachten en niet meteen door te verkopen.

MVG

poekie 2

Legacy Member
Ik hoef de game ook niet meer , vanmiddag in occasie gekocht bij game mania

Aiden

Legacy Member
intresse in pgr3 en saints row, zijn deze nog beschikbaar, ben zelf van kortrijk :-)

Machin3$h0t

Legacy Member
Saints Row ruilen tegen Gears of War???? Echt een heerlijk spel:)

Barbeet

Legacy Member
Saints Row is nog beschikbaar.

Ruilen tegen gears of war zie ik wel zitten maar het is tog geen promo copy ?
Saints row is de versie met het metalen doosje.
Langs de andere kant is brytje van kortrijk , wat stel jij voor ?

Greetz

Aiden

Legacy Member
Ik heb hier nog PES 6 liggen gisteren gekocht, het is wel zon bundelversie maar maakt nie veel uit...

Machin3$h0t

Legacy Member
Barbeet zei:
Saints Row is nog beschikbaar.

Ruilen tegen gears of war zie ik wel zitten maar het is tog geen promo copy ?
Saints row is de versie met het metalen doosje.
Langs de andere kant is brytje van kortrijk , wat stel jij voor ?

Greetz

tjah ondertussen heb ik GoW al aan iemand verkocht.
Graw kan ik u wel aanbieden +10€. Echt een beestig spel, singleplayer, coop én versusmultiplayer. Of ms wil je Saints Row wel inruilen voor DoA + GRAW.
Beste vechtspel + Een van de betere FPS.

Ik ben van ANTWERPEN, Mortsel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan