Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lapino zei:Voor alle duidelijkheid: beide games zijn promo-copy's. Zijn in principe identiek aan retail-versies, behalve dat covers afwijkend zijn.

Evil Force zei:en dat je ze hier niet mag verkopen![]()
xDilatedx zei:En dat je ze gratis gekregen hebt![]()

lapino zei:says who? voor zover ik weet is het niet verboden die hier te verkopen. doorgaans verkoop/ruil ik review copies trouwens om dan voor nieuw spel ook review te schrijven.
pimpieboy zei:velen zullen met mij akkoord gaan ...
veertig euro / stuk KAN en MAG gewoon niet gevraagd worden voor enerzijds games die ge GRATIS gekregen hebt en anderzijds gewoon niet verkocht mogen worden ... niet enkel op dit forum maar ook BIJ DE WET ... tstaat verdikke zelfs zo op het dooske ... not for resale
pimpieboy zei:ge zou BEST eens de forum regels lezen er staat een topic in koeien van letters erover

ns boy zei:haahahahah XD de goeien die het zegt![]()