Archief - [x360] Nba 2k7 + Nhl 2k7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gunnie 13

Legacy Member
Als je ze niet verkocht krijgt, mijn ruilen blijven geldig
Heb The outfit, Tombraider en Top Spin om 1 op 1 te ruilen en Star wars en The Godfather voor de 2 voor 1

Bellerophon

Legacy Member
Ehm Lapino ik zou Starwars nemen hoor!

Dat is echt de max in Coop!!!


Greetze,

El Merculo

pimpieboy

Legacy Member
lapino .... betreffende je PM

nee heb het nog niet maar kzou het er wel speciaal voor kopen ... en zou dus nieuw verpakt en sealed zijn
Pm nog eens aub

Zilla

Legacy Member
40 euro inclu voor nhl 2k7 (het is toch niet de ea game he :) ) of is er al meer geboden, heb niet echt alles kunnen lezen, sorry als als meer is geboden

lapino

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid: beide games zijn promo-copy's. Zijn in principe identiek aan retail-versies, behalve dat covers afwijkend zijn.

lapino

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid: beide games zijn promo-copy's. Zijn in principe identiek aan retail-versies, behalve dat covers afwijkend zijn.

Evil Force

Legacy Member
lapino zei:
Voor alle duidelijkheid: beide games zijn promo-copy's. Zijn in principe identiek aan retail-versies, behalve dat covers afwijkend zijn.

en dat je ze hier niet mag verkopen :crazy:

lapino

Legacy Member
Evil Force zei:
en dat je ze hier niet mag verkopen :crazy:

says who? voor zover ik weet is het niet verboden die hier te verkopen. doorgaans verkoop/ruil ik review copies trouwens om dan voor nieuw spel ook review te schrijven.

lapino

Legacy Member
xDilatedx zei:
En dat je ze gratis gekregen hebt :)

gratis is relatief. probeer eens een deftige review neer te pennen, dan zal je snel beseffen dat daar wel wat tijd in kruipt hoor. ik heb voor mijn werk ook een 'gratis' gsm, maar ben daardoor wel 24/24 bereikbaar voor klanten. is dus zeer relatief :)

pimpieboy

Legacy Member
lapino zei:
says who? voor zover ik weet is het niet verboden die hier te verkopen. doorgaans verkoop/ruil ik review copies trouwens om dan voor nieuw spel ook review te schrijven.

ge zou BEST eens de forum regels lezen er staat een topic in koeien van letters erover

lapino

Legacy Member
ok bon ik laat thread verwijderen. zal ze wel op andere manier kwijt raken.

pimpieboy

Legacy Member
ja maar ik heb u nog een bod gedaan op nba ook ondanks dat promo's zijn maar daar antwoord ge zelfs ook nie op dus de vraag in hoeverre ze wilt of durft verkopen blijft niet onbelangrijk denk ik

lapino

Legacy Member
uw bod is gewoon te laag, dan doe ik ze liever nog kado aan neefje of zo. thread mag wat mij betreft verwijderd worden, moest ik nu nog 50€/stuk vragen ok, maar denk niet dat ik overdrijf qua prijs. zal wel op andere manier regelen. veel succes bij verdere zoektocht naar je games.

pimpieboy

Legacy Member
velen zullen met mij akkoord gaan ...

veertig euro / stuk KAN en MAG gewoon niet gevraagd worden voor enerzijds games die ge GRATIS gekregen hebt en anderzijds gewoon niet verkocht mogen worden ... niet enkel op dit forum maar ook BIJ DE WET ... tstaat verdikke zelfs zo op het dooske ... not for resale

Evil Force

Legacy Member
pimpieboy zei:
velen zullen met mij akkoord gaan ...

veertig euro / stuk KAN en MAG gewoon niet gevraagd worden voor enerzijds games die ge GRATIS gekregen hebt en anderzijds gewoon niet verkocht mogen worden ... niet enkel op dit forum maar ook BIJ DE WET ... tstaat verdikke zelfs zo op het dooske ... not for resale

heb je groot gelijk in alles wat je zegt
maar dan moetje zelf ook niet bieden he :naughty:

pimpieboy

Legacy Member
keb per PM geboden e :-) hehe kwist toch dat hij nie ging accepteren daarmee dat ik ook maar voor de vorm 20 euro bood

pimpieboy

Legacy Member
ns boy zei:
haahahahah XD de goeien die het zegt :rofl:

alee hup nog enen die me nie kent en die zen beklag doet :)

in feite moetek er op de lange duur eigelijk wel mee lachen. K'misdoe nietekloten ma wek blijkbaar wel commotie op lolz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan