Archief - [X360] Lost planet,DoA4,Saints row en NHL07

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CactusjeBE

Legacy Member
.1 Inleiding

Deze games verkoop of ruil ik. alle 4 met boekje en in originele en goede staat.
voor ruil zoek ik vooral ninety nine nights

.2 Objecten

  1. Lost planet

    • Omschrijving: een third person shooter. in uitstekende staat.
    • Minimumprijs: 30
    • Meeneemprijs: 45
  2. Saints row

    • Omschrijving: in uitstekende staat
    • Minimumprijs: 15
    • Meeneemprijs: 30
  3. Dead or alive 4


    • Omschrijving: in uitstekende staat
    • Minimumprijs: 15
    • Meeneemprijs: 25
en dan ook nog NHL 07 mim. : 20 meeneem: 35

.3 Verzending

gratis bij afhaling bij mij thuis in antwerpen
+vervoerskosten als we ergens afspreken
2.50 euro verzending met de post

.5 Slot

deze kunnen met de post verzonden worden of afgehaalt worden in Antwerpen.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Duc1n0

Legacy Member
Ik heb intresse in Dead Or Alive 4 maar waarom zon hoge verzendings kosten ?

edit : ok 2.50 is redelijk maar dernet stond er 4 euro ;) vandaar mijn vraag .

CactusjeBE

Legacy Member
1.15 voor beschermde verpakking en dan 1.50 voor verzending , dat maakt samen 2.65, afgerond naar 2.50 euro

Bubbling Zombie

Legacy Member
20 euro voor Saints row, ik kom het halen (waar juist in a'pen?)

CactusjeBE

Legacy Member
ik ga nog even afwachten voor NHL maar tot nu toe vind ik het ene goed bod.

het zelfde voor Saints row maar ik ga even checken of ik volgende week niet in kontich moet zijn. ik woon in Borgerhout mocht ik niet in kontich komen volgende week. ik weet er meer over deze zaterdag.

Bubbling Zombie

Legacy Member
CactusjeBE zei:
ik ga nog even afwachten voor NHL maar tot nu toe vind ik het ene goed bod.

het zelfde voor Saints row maar ik ga even checken of ik volgende week niet in kontich moet zijn. ik woon in Borgerhout mocht ik niet in kontich komen volgende week. ik weet er meer over deze zaterdag.

Ik werk in borgerhout, dus da's al helemaal geen probleem voor mij :) En ben in de week niet thuis, zelfde reden (werkende mens, te druk op't werk om een half dagske verlof te pakken enzo)

Soit, drop me a line :)

JaVae

Legacy Member
yow, gij hebt ook nhl07?
wilt ge die dan nie ruilen tegen die thp08 die uwe maat nog heeft liggen van mij...

CactusjeBE

Legacy Member
Yo threat :)
ik heb die Tony hawk wasteland al dus heb ik eigelijk geen intresse in 08
misschien een ander spel dat je hebt liggen ?

JaVae

Legacy Member
CactusjeBE zei:
Yo threat :)
ik heb die Tony hawk wasteland al dus heb ik eigelijk geen intresse in 08
misschien een ander spel dat je hebt liggen ?

hmm... eigenlijk alleen dead rising wat ik niet meer speel dan.

CactusjeBE

Legacy Member
Lost planet is al weg , men excuses hiervoor. Al andere games zijn er nog!
ik sluit Woensdag af.

Dead rising heb ik ook al liggen hier threat :( sorry.

Bubbling Zombie

Legacy Member
k, nieuw bod: ik wil wel 40 euro voor DOA 4 tesamen met Saints Row. Ik kom het nog altijd halen enzo.

CactusjeBE

Legacy Member
is goed Zombie, heb je PM verzonden

dus enekel NHL07 nog te ruil/te koop

CactusjeBE

Legacy Member
Jawel maar ik wacht tot Woensdag Doom , wnt ik zou liefst beetje meer krijgen :) maar als er geen ander mensen meer bieden tot woensdag is het van jou.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan