Em mij da spel ook besteld, in mijn geval laten overkomen uit de states, zou hier een van dees dage moete zijne.
Em ginder een niew op de kop kunnen tikken, inclusief den bonus manga ver mor een goei 30EUR dus das ni slecht e.
Mor de online mode op da ding is ni echt al te veel waard eigelijk. Ge kunt uw golems tegen een ander zijn golems opzetten, mor tenzij ge effectief maxxed out zijt en der veeeeeeeel veeeeeeeeel uren extra me bezeg geweest zijt wilt ge echt de moeite ni doen om online te gaan om onder uw kl*ten te krijge weet ge wel.
Mor ik speel dees games ni ver online modes, het is gewoon zowa mijn fav genre en kzij content dat er toch al enen is op den 360, of toch tot Blue Dragon is gereleased.
Anyway ... back to the point ...
30EUR incl verzending ver Lost Planet.