Archief - [X360] Guitar Hero 2 TK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Hey,

Heb Guitar Hero 2 te koop, is slechts een week oud.

Content :

- Doos in perfecte staat
- Xplorer gitaar in perfecte staat (met stickers op)
- Extra stickers
- Schouderband
- Doosje + Handleiding + Game disc zelf

FOTO :

http://img150.imageshack.us/img150/682/picture00419gg9.jpg

Voor minder dan 60euro doe ik hem al zeker niet weg, ik herhaal mezelf, is nog geen week oud.

Liefst Afhaling aangezien het een doos van een meter lang is.

MINPRIJS : 60 EUR

xDilatedx

Legacy Member
Hi Mr. Sherlock Holmes. Bedankt om deze thread ner de knoppen te helpen :)

Akiratjen

Legacy Member
Op zich is er toch niets verkeerd dat hij zijn versie verkoopt? Er is namelijk niets aan zijn GHII zelf maar door de patch te installeren (die trouwens apart moet gedownload worden) is de xbox "gebricked"!

Ik zou me niet laten afschrikken door het feit dat zijn xbox gecrashed is na de update want elke xbox is anders! Ik zou bieden, maar ik ben eentje verwachtende van PanicAtTheDisco (die trouwens eens mag reageren op mijn PM's want ik begin argwanend te denken dat hij nog niet eens verstuurd heeft...)

xDilatedx

Legacy Member
Inderdaad. Mijn versie is in uitstekende staat en alles werkt perfect, alsook de Whammy Bar werkt PERFECT.

Al wat ik kan zeggen is : Download de patch NIET.

Evil Force

Legacy Member
Heel erg spijtig Dilated, van je 360 die gecrasht is.
En werkt hij nu al terug of is hij volledig naar de knoppen?

Anyway, kom je toevallig nooit in de gebuurte van knokke-heist?
Anders wil ik wel een bodje doen indien we ergens zouden kunnen afspreken,
Sint-Niklaas is namelijk ietsje te evr voor mij.

lem

Legacy Member
65 euro en ik kom er achter

heb je kasticketje nog?

en waarvoor diende die patch juist?

liefst snelle afhandeling ^^

Evil Force

Legacy Member
Indien alles in perfecte staat is,
bied ik 70 euro (geleverd op een af te spreken locatie)
maar dan wil ik echt wel snel afgehandeld

Greets

lem

Legacy Member
ehm m'n bod van 65 euro blijft moest de deal met evil force afspringen :)

65 euro en ik kom erachter naar sint niklaas (heb vervoer), indien ge kasticketje nog hebt

xDilatedx

Legacy Member
Hey mensen,

allemaal al bedankt van de snelle reactie.

Ik weet niet of ik het kasticket nog kan vinden, maar op de doos plakt wel nog de prijs als dit jullie geruster maakt. 84.99 EUR aangekocht in game mania St.Niklaas.
Ik zal er morgenavond eens achter zoeken :)

En voor 70 EUR mag hij weg.

Dus mijn voorstel :

@lem : Biedt jij 70 EUR ? Zoja, dan breng ik de game bij jou OF je komt hem halen, je kiest maar.

Dit omdat als ik aan evil force verkoop, dan moet ik 100 km met de auto rijden wat toch ook niet niks is.

@Evil Force : als lem geen 5 euro meer ervoor over heeft, is hij voor jou !

mvg

Evil Force

Legacy Member
Ok, ik kan eventueel iets dichter komen,
voorbeeld moest ik naar bugge komen aan het station,
dan is het al een stuk dichter voor je denk ik.

xDilatedx

Legacy Member
Je bedoelt BRUGGE neem ik aan ?
Na effe checken : brugge ligt 86km van mij, is 1u10 min rijde.
Dan ben ik dus 2u weg en verstook meer dan 14 liter naft wat ongeveer neerkomt op een 20 euro. Ik denk dat dit dus duidelijk niet rendabel is.
Moet hier nog even over nadenken en zien wat "lem" zegt.

mvg

xDilatedx

Legacy Member
Bon na effe nadenken ga ik dit doen : wie 65 euro biedt en erom kan komen mag van mij morgen al de game komen halen.

Wie er niet om kan komen en waar ik dus moet leveren zou ik graag nog de nettoprijs van 65 euro overhebben, dus totaalprijs - kosten naft = 65 euro.

Ik denk dat dit geen slechte deal is.

@Lem: Als jij er dus kan omkomen met 65 euro in je zak is hij van jou.

mvg

Evil Force

Legacy Member
Nja, had ik wel al voelen aankomen.
85 euro bied ik niet aangezien je hem nieuw voor 79.99 hebt.
M a w men boden waren voor niets.

Wel dom dat je dan zegt dat je in een straal van 50-100 km kan leveren.
Nuja ik leg me er maar bij neer zeker.

xDilatedx

Legacy Member
Evil Force ik begrijp jouw standpunt ook wel. Maar ik denk dat jij mij ook wel begrijpt. Ik KAN ook effectief binnen die straal leveren. Maar spijtig genoeg rijdt mijn auto ook nog niet op water.
Dusja we zien wel wat lem zegt. Ik hou jouw bod zeker in mijn achterhoofd.

lem

Legacy Member
65 euro is goed voor mij :)

kun je gewoon es zoeken om het kasticketje? tis voor garantie op diene gitaar:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan