Kristof
Legacy Member
Ik heb het spel van mijn vriendin gekregen en na een half uur spelen kom ik tot de conclusie dat het niks voor mij is
veel te tactisch, en ik ben ook volop bezig met COD3.
Is dus als nieuw, geen kras of niets op, slecht een half uur gespeelt
ik zou zeggen, doe maar een bod, wel alleen excl bieden.
ik verkoop het alleen, dus ik ruil niet
kan opgehaald worden in Houthalen of verzonden worden.
veel te tactisch, en ik ben ook volop bezig met COD3. Is dus als nieuw, geen kras of niets op, slecht een half uur gespeelt
ik zou zeggen, doe maar een bod, wel alleen excl bieden.
ik verkoop het alleen, dus ik ruil niet
kan opgehaald worden in Houthalen of verzonden worden.