pîwipo
Legacy Member
Verkoop van een Xbox360 core console, die ik gewonnen heb. Volledig nieuw dus. heb 'm juist 's uit de doos gehaald om 'm te testen.
Enkel af te halen in Dilbeek (juist ten westen van Brussel).
Richtprijs: geen gedacht van. Bied maar, maar kom niet af met 50€.
Grtz
staat ook op tones, kapaza, 2dehands.be.
Enkel af te halen in Dilbeek (juist ten westen van Brussel).
Richtprijs: geen gedacht van. Bied maar, maar kom niet af met 50€.
Grtz
staat ook op tones, kapaza, 2dehands.be.