JaVae
Legacy Member
situatieschets: vorige week dinsdag gaat mijn xbox kapot, moet 'm opsturen en dit zou 15 werkdagen duren. aangezien ik net nu nog de laatste 10 dagen van mijn ziekenverlof inging had ik geen zin om zonder xbox te zitten en ben ik een nieuwe gaan kopen.
Vandaag echter staat UPS al terug aan mijn deur met een splinternieuw console
Ik verkoop dus deze console. Is een xbox360 core, heb de doos alleen opengemaakt om te testen of hij opstart (weet nooit bij MS). Alleen de console is uit de originele plastiek, al de rest is onaangeraakt.
Vraagprijs: 250euro. Liefst in limburg, dan breng ik 'm tot aan je deur. (ten laatste 31/01)
Vandaag echter staat UPS al terug aan mijn deur met een splinternieuw console
Ik verkoop dus deze console. Is een xbox360 core, heb de doos alleen opengemaakt om te testen of hij opstart (weet nooit bij MS). Alleen de console is uit de originele plastiek, al de rest is onaangeraakt.
Vraagprijs: 250euro. Liefst in limburg, dan breng ik 'm tot aan je deur. (ten laatste 31/01)

.