Archief - [X360] Console premium pack, 3 games, 3 MAAND OUD!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inspiratieloos

Legacy Member
Hierbij verkoop ik een Xbox 360 van slechts 3 maand oud!! (aangekocht gamemania te eeklo)
het is een full option pakket:

Reden verkoop: wachtend op de PS3 :)

-1 Wireless controller
-Doos
-Boekjes
-Headset
-Component A/V kabel (High Definition)
-20 GB HDD
-Power Supply
-Console zelf

+ DE VGA HD KABEL TWV 29.98 euro

Hierbij ook 3 games:

-Dead Or Alive
-NFS: Carbon
-FIFA 06

DIT ALLES IN 1 PAKKET VOOR:
Beginprijs: 360 euro
Meeneemprijs: 420 euro

FACTUUR VAN GAMEMANIA AANWEZIG.
ENKEL BIEDEN EXCLU, AFHALING GENIET DE VOORKEUR, VERZENDING IS OP RISICO VAN DE KOPER!!

Happy Bidding

freezingcoke

Legacy Member
ik weet dat ge in één pakket zegt maar is het eventueel mogelijk om het ook zonder de games te kopen want ik ben niet geinteresseerd in die games dus nogal een verspilling op die manier e :)

inspiratieloos

Legacy Member
idd, ofwel moet je ze dan zelf verkopen of ruilen hier op telenet ? :)

hoeveel geef je zonder games, dan wel met de VGA HD kabel erbij ? zo kan je het ook in HD spelen op een TFT scherm van je pc enzo :)

josuwa

Legacy Member
waarom doet ge hem weg? speel eens goeie games als GoW en GRAW enzo :/ dat iemand zo iets geweldig KAN weggeven :/

inspiratieloos

Legacy Member
1. ik koop en verkoop toch wat ik wil? :)
2. De reden staat erbij
3. Heb die games gehuurd en boeien mij niet zo, iedereen heeft dan ook een persoonlijke smaak van wat hij goed en niet goed vind.

Terug Ontopic nu ? :)

inspiratieloos

Legacy Member
weet niet? hoe kan je dit zien?
Maakt dit uit? Hij is 3 maand oud ong , als dit kan helpen?

inspiratieloos

Legacy Member
MEENEEMPRIJS GEDAALD TOT 400 EURO.

pakket kost nieuw al snel 500 euro.
Xbox360 375 euro
VGA HD kabel 30 euro
3 games zeker 100 euro

Kom je op 505 euro.

Deze kan je in PERFECTE staat voor 400 euro Exclu komen halen, 3 maand oud, dus nog bijna 2 jaar garantie bij de gamemania.

Mooi koopje toch? :)

inspiratieloos

Legacy Member
OK MEENEEM 380 EURO, VOOR HEEL HET PAKKET!!! (exclu)

Dit moet weg want heb het geld nodig!

R0lex

Legacy Member
Wat dacht je van 200 euro voor ENKEL de xbox 360? Dus zonder vga en games en dat ik die in de loop van de week kan komen afhalen.

Mvg

inspiratieloos

Legacy Member
R0lex zei:
Wat dacht je van 200 euro voor ENKEL de xbox 360? Dus zonder vga en games en dat ik die in de loop van de week kan komen afhalen.

Mvg

grapjas... hij kost nieuw 375, en hij is 3 maand oud. bijna de helft van de prijs is beetje overdreven voor iets dat er splinternieuw uitziet imo.

voor de xbox alleen: 320
maar alles moet wel weg, dus...

microlink

Legacy Member
bwaaah, kgeef 325 voor alles en ik kom er zelf om. tis een uurtje rijden dus...
er zit btw maar 1 game tussen die wat waard is...

sele

Legacy Member
350 voor alles,kan em vandaag komen halen zit bij vriendin in adegem :p

inspiratieloos

Legacy Member
voor 360 mag je er strax direct omkomen :) ben tegen 3 uur in adegem :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan