@ Kiewitcity Genoteerd !Ik zal tot vrijdagavond open laten en als ik geen intersanter ruil bod of een beter prijs krijg is het voor jouw ! (ps. FN 3 stond er wel tussen

)
@ Bizi Sorry ik vind Kiewitcity's voorstel intersanter momenteel !
Dus stand van zaken :
Bulletwitch :
kiewitcity met 30 inclu
Marvel:UA :
Lowscore met Viva Pinata LE
Wordt dus afgesloten op Vrijdag 11 mei om 00.00