Archief - [X360] afstandsbediening, PGR3, Saint's Row

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shakur

Legacy Member
Hello,
verkoop wegens geen Xbox 360 meer te hebben.

Afstandsbediening had ik er later bijgekocht en is amper 2 maand oud, niet meer gebruikt want had die net voordat ik mijn 360 verkocht heb cadeau gekregen.
Enkel uit verpakking gehaald om eens te tonen dat ik ermee tevreden was.

Richtprijzen:
afstandsbediening: 20 euro
Saint's Row: 25 euro (metalen versie, heel mooi doosje en geen krassen)
PGR3: 15 euro (ook perfecte staat)

Gelieve excl. te bieden,
ik ben van Ieper (West-Vlaanderen), kan hier afgehaald worden,
ik kan het ook brengen als het niet te ver is,
en ik wil het ook via de Post opsturen.

Mvg en happy bidding :)

Prior

Legacy Member
kheb wel interesse in die afstandsbediening

is dat de officiele afstandsbediening van microsoft voor xbox360?
wat is de nieuwprijs voor dat bakske?

offtopic: zijde gij soms de shakur van css clan exogenic geweest soms?

Shakur

Legacy Member
das de officiële en kost 30 euro nieuw,
is niet gebruikt

offtopic: nee

xDilatedx

Legacy Member
15exc op afstandbediening : indien OK gelieve PM te sturen
cheers

Prior

Legacy Member
20 euro geboden voor afstandsbediening, ziet er goed uit op de foto's

Shakur

Legacy Member
bod genoteerd, vanavond om 22 uur wil ik voor de afstandsbediening afsluiten; grtz

Shakur

Legacy Member
afstandsbediening is voor tunerman; nog pgr3 en saint's row te koop; elk bod is welkom ..

Pitter

Legacy Member
saint s row wisselen tegen Prey, 3 keer op gespeeld dus zal het nog een perfecte staat hebben

Shakur

Legacy Member
upke en afstandsbediening terug te koop aangezien ik niets hoor van Tunerman.

Groetjes

Shakur

Legacy Member
PGR3 en Saint's Row mag samen weg voor 30 excl. en afstandsbediening is nu toch verkocht,

grtzzzz

Prior

Legacy Member
ahem, ik heb u gecontacteerd, en ik heb die betaling doorgevoerd verleden week vrijdag en die is verricht op 26/03/2007, dus dat geld is bij u eh,

ik wil graag antwoord wat je ernu mee gedaan heb en of je het al dan niet verstuurd hebt

op 21/03 hebt gij mij een pm gestuurd met uw bankrekening nr, mijn pm met bevestiging dat betaling was uitgevoerd, kreeg je nochtans in de avond van 23/03, 12 uur later waar je hier vermeld dat je niks van mij hoort, niet alle forumgangers hebben evenveel tijd als een student zoals u hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan