Mmmm, ik denk dat ik er teveel van verwacht heb. Ik kan hem dan beter zelf bijhouden. Ik speel er weinig op, maar om hem voor zo weinig van de hand te doen, dat zou maar belachelijk zijn. Ik verkoop niks, sorry dudes. Spijtig dat dat na een half jaar al zo gezakt is in prijs, de volgende keer wacht ik een half jaar tot na de release, dan is alles goedkoop
