Archief - [X360] 5 xbox 360 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
ik verkoop volgende games :

Call Of Duty 3 (30€)
Ninety-Nine Nights (25€)
LOR BFME II (25€)
Tony Hawk Project 8 (25€)
2006 FIFA World Cup (15€)


prijzen tussen haakjes zijn richtprijzen

games zijn orgineel,geen promo discs
geen krassen op de games,
handleiding aanwezig

af te halen in Gent,
alsook verzending mogelijk

ruilen doe ik niet

geen off topics,
off topics worden aangegeven
met als gevolg een ban

X-travaganza

Legacy Member
Call of duty 3 & N3...50incl. (waardebon GM)

Greetz
X-travaganza

brucelee be

Legacy Member
x-travaganza : bod genoteerd, is de waardebon te gebruiken in elke GM ?
lapino : bod genoteerd , maar ik wil er liever 25 euro voor

Bhoda

Legacy Member
Euh? Is alles verkocht? Hoe, wie, wat, waar? Blijkbaar heb je al je topics afgesloten zonder iets aan te geven van verkoop. Wel prediken dat er geen offtopics mogen zijn met een ban tot gevolg, maar zelf regels toepassen?

Kwertie

Legacy Member
idd... wat verduidelijking zou handig zijn...
mensen die zich benadeeld voelen en dat het duidelijk is dat er inbreuk op de regels werd gepleegd mogen altijd een negatieve score toekennen (moet dus uiteraard gegrond zijn)
tenzij hier een geldige reden voor is natuurlijk

brucelee be

Legacy Member
staat op kapaza en ik heb cod3 verkocht,enkel thp8 was op deze topic een bod gedaan,25 incl, was niet genoeg

http://www.kapaza.be/detail/4947635/



al mijn prijzen zijn exclusief, 25 inclusief vind ik te laag voor tkp8

btw : indien interesse kan ook gevraagd worden of prijs inclusief of exclusief is

travaganza : ik heb u pm vertsuurd dat deal niet doorgaat,heb cod 3 verkocht op kapaza,
en discusieren over de prijzen is niet gewenst.
ik hield mij aan de aankoopprijs en daar begin jij over te discusieren
dan stuur je een pm dat het geen probleem is dat de ruil niet doorgaat.
dus , case closed

ik zet donderdag of vrijdag mijn premium pakket te koop (games inclusief)

zo is geen discussie mogelijk,games gaan met premium pakket weg


dus,slotje op

Bhoda

Legacy Member
In je beginbod staat 25 euro, maar er staat niet bij of dat excl. of incl. was. En er is geen update geweest over het verloop of de mensen zijn niet ingelicht dat het ook op Kapaza stond.

Aan de crew members te oordelen of er inbreuk is op de regels.

X-travaganza

Legacy Member
tja, z'n manier van handelen vind ik ook niet zo...

* Ik stuur hem een PM met de vraag of hij ook wil ruilen met een waardebon.
* Hij zegt is goed...voor welke games?
* Ik plaats dit bod "Call of duty 3 & N3...50incl. (waardebon GM)"
* Hij doet eerst een ander voorstel en dan stuurt hij me een PM dat hij toch de eerste deal aanvaard
* Hij stelt voor om het te komen afhalen en vraagt of donderdag past
* Ik stuur dat donderdag perfect past voor mij en stuur m'n gegevens
* Dan ineens stuurt hij dat de deal enkel doorgaat als ik €55 excl. geef (30>COD3 en €25>N3...terwijl het nieuw maar €19,90 in de MM staat) en wil €5 voor de vervoerskosten
* Ik stuur dat ik bij m'n eerste bod blijf,zoals de afspraak was
* Dan hoor ik niks meer van hem
* Tenslotte stuur ik of we nu nog een deal hebben of niet...en dan zegt hem "deal's off"
* dan lees ik in de thread dat N3 niet meer te koop is


normaal gezien ging ik dit zo laten,maar de wijze waarop (geen update's over 't verloop,geen link naar kapaza) wil ik toch eens reageren...in m'n geval vind ik een deal = deal want anders kan iedereen zo afkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan