Archief - [X360] 2 Xbox360 Console Pakketjes ! en games.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hi, ik zit hier momenteel met 3 xbox360 consoles en 2 daarvan moeten weg.

Pakket1:
--------

Xbox 360 Premium Edition : Console, Harddrive, Wireless Controller, Headset, High Definition Component Kabel, perfecte staat met doos. Console komt net uit RMA, dus is nieuw. (Mijn was 2 weken geleden stuk gegaan, heb hem naar Duitsland verzonden, maar had intussen tijd al een nieuwe gekocht, vandaar dat ik de andere nu weg doe)

Min. Prijs --> € 275 (nieuwprijs € 379) excl. verzending

Pakket2:
--------

Xbox 360 Core Edition + 20 Gig HD + 2 officiele wired controllers + officiele scart kabel + officiele high definition component kabel. Perfecte staat, nog langer dan een jaar garantie. Console is wel zonder doos.

Ik verkoop deze console voor mijn schoonbroer, maar hij staat momenteel bij mij.

Min. Prijs --> € 275 excl. verzending


Beide consoles kunnen uiteraard getest worden. Ik prefereer afhaling, maar verzending is geen probleem.

Games:
-------

Nog enkele games die ik weg doe, allen zijn in perfecte staat.

Fifa '06
Fifa World Cup
Prey
Moto GP '06
Pro Evolution Soccer 6

Mvg

M7777

Legacy Member
275€ excl verzending voor pakket 1

wanneer sluit je af? en heb je een meeneemprijs?

BiZi

Legacy Member
@ Droezel : ok 50 incl zie ik juist zitten. Check PM voor afhandeling

@ M7777 & Rapturo : meneemprijs is 300 per pakket. Ik stel voor dat ik morgen afsluit rond 21u ?

Lon$daLe

Legacy Member
300 incl verzending op pakket 1 als je nu afsluit op pakket 1 en als je uitlegt hoe dat wordt gelevert + als het samsung drive is?

DHL of gwne post ? heb geen ervaring met ontvangen van grote pakketten

heb wel nog wat vragen over xbox 360 dus als je ook msn wilt geven

vriendelijke groeten

BiZi

Legacy Member
Lonsdale uw bod is net hetzelfde als rapturo. Verzending bedraagt iets van een 15 euro ongeveer. (gewone post, risico is voor de koper)

Welke drive het is zal ik morgen checken, ze zijn momenteel niet aangesloten. Staan gewoon klaar om van eigenaar te veranderen ;)

Rapturo heeft momenteel de leiding voor pakket 1.

Guys, Pakket 2 is net hetzelfde hé, enkel geen wireless controller, maar je krijgt er wel 2 wired controllers bij...

mvg

Lon$daLe

Legacy Member
300 excl pakket 1 , lijkt me meeneemprijs als ik je post lees net boven de 1ste post van mij , niet ?

"@ M7777 & Rapturo : meneemprijs is 300 per pakket"

M7777

Legacy Member
ik bied 300€ excl op pakket 2 maar wil wel eerst weten of je zonder doos nog garantie hebt. Ander is mijn bod niet meer geldig

Flare'

Legacy Member
Hoe zit het met garantie van pakket 1? Voor hoelang nog en moet ge dan altijd naar Duitsland sturen? (daar gekocht?)

Ik ga er nog eens nacht over slapen, laat morgen wel een bod weten indien ik hem wil ;) Ik kom woensdag naar Antwerpen dus zou hem dan kunnen ophalen wanneer ik zou bieden.

BiZi

Legacy Member
Jep, je moet zelfs het ticketje niet hebben voor garantie.

Enkel de serienummer vanachter op de xbox volstaat.

Beiden Genoteerd!

Evil Force

Legacy Member
inderdaad,
beide paketten zouden bij deze moeten verkocht zin

BiZi

Legacy Member
@ Lon$dale : je hebt gelijk, was het al vergeten. 300 was de meneemprijs.

Ik contacteer beiden voor verdere afhandeling.

BiZi

Legacy Member
Ok done !

Deal met lonsdale gaat al zeker door, morgen bespreek ik verder met M7777.

Indien er iemand het moest laten afweten, laat ik het wel weten.

Games zijn nog te koop ! (buiten Moto Gp & Prey --> zijn al weg)

pieterm

Legacy Member
Fifa '06
Fifa World Cup

Mag ik eens vragen wat je met FIFA 06 precies bedoelt?

Ik weet niet of er weldegelijk een FIFA 06 op Xbox 360 is verschenen (buiten Road to World Cup).

Ik vermoed dat FIFA 06 World Cup dan de World Cup-versie is, en niet de Road to Worldcup?

Zo ja, hoeveel vraagje voor beide spelletjes (liefst aparte prijzen :))


Pieter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan