Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja laat maar dan...voor King Kong wil ik niet meer dan 10euro geven (dan ga ik het wel eens huren) en N3 vind ik dan wel ergens goedkoper dan 25 euroDuc1n0 zei:@ X-travaganza Geen probleem [al is 'way to much' iets te overdreven) ik wil nog droppen tot 35 inclu lager ga ik niet

Duc1n0 zei:@ Joeriogenoteerd voor Tombraider maar nog net iets te weinig
Grtz