not0rious
Legacy Member
Ja titel says it all, ik wil van mijn zelda spel vanaf, hoe maakt nie uit.
Te ruilen voor... laat weten wat je wil ruilen en dan zie ik wel.
Verkoop 30 euro excl.
afhalen in temse/sint-niklaas ( op een openbare plaats dan wel ) of in antwerpen.
Near mint, 22 uur gespeeld
Reden verkoop : savegame perongeluk gedelete en wil nie opnieuw beginnen...
Te ruilen voor... laat weten wat je wil ruilen en dan zie ik wel.
Verkoop 30 euro excl.
afhalen in temse/sint-niklaas ( op een openbare plaats dan wel ) of in antwerpen.
Near mint, 22 uur gespeeld
Reden verkoop : savegame perongeluk gedelete en wil nie opnieuw beginnen...